Tutaj komentujemy wydarzenia polityczne, społeczne i kulturalne w gminie Mosina
Blog > Komentarze do wpisu

MASAKRA W MOSIŃSKIEJ JEDYNCE

Grupa rodziców uczniów pierwszej klasy gimnazjum nr 1 w Mosinie jest zbulwersowana tegorocznymi otrzęsinami. Fotki z imprezy szkolnej pojawiły się na stronie internetowej szkoły. Część, rzekomo ostrzejszych krąży pomiędzy rodzicami w obiegu elektronicznym.

 

Rodzice zastanawiają się czy sprawy nie zgłosić do kuratorium, które sprawuje nadzór pedagogiczny nad szkołami.  Ustaliłem, że bardziej mięsiste fotki trafiły także do władz gminy.  Póki co nie wiadomo, czy sprawa koszmarnych otrzęsin wywołała z ich strony  jakieś reakcje względem dyrekcji szkoły. Zapytam o to na sesji RM.

Oto fragment tekstu ze strony gimnazjum poświęcony wydarzeniu które miało miejsce.

  Jak co roku uczniowie klas trzecich przygotowali dla swoich młodszych kolegów i koleżanek „Otrzęsiny” mające symboliczny charakter przyjęcia ich do braci uczniowskiej naszego gimnazjum. Na jedno popołudnie szkoła zamieniła się w mroczne, pełne grozy miejsce, którym zawładnęły demony, strzygi, gnijące panny młode i inne potwory z zaświatów. Biedni pierwszoklasiści musieli przejść przez kilka trudnych prób.... 

 Fotogaleria w wersji soft z wydarzenia TUTAJ

 

Czy Rodzice mają prawo być zbulwersowani takimi imprezami w szkole? Czy władze powinny porozmawiać z dyrektorem szkoły?

 Łukasz Kasprowicz- radny gminy Mosina


 



czwartek, 22 października 2015, fakty.mosina
Za komentarze w tym wątku odpowiedzialność ponosi wyłącznie autor komentarza. Administrator strony kasuje komentarze nie na temat oraz sprzeczne z powszechną netykietą. Wszelkie uwagi co do komentarzy proszę kierować na adres: fakty.mosina@gazeta.pl. Admin

Polecane wpisy

  • RADNI Z MOSINY ZOSTALI ZMANIPULOWANI

    Radni z Mosiny zostali zmanipulowani przez władze gminy przed podjęciem decyzji o wystąpieniu ze Związku Międzygminnego Selekt, który organizował odbiór odpadów

  • STRAŻNICY MIEJSCY ZOSTAJĄ

    Z nowym rokiem Straż Miejska w Mosinie miała być zlikwidowana. Burmistrz nie był zadowolony z efektów pracy tej formacji. Kilka miesięcy wcześniej szef gminy po

  • BURMISTRZ IGNORUJE NIEBEZPIECZEŃSTWO

    W październiku zwróciłem się do burmistrza Gminy Mosina Jerzego Rysia z wnioskiem o usunięcie ze ścieżki rowerowej powalonego drzewa. Odpowiedź burmistrza i dzi

Komentarze
Gość: AlexStraw, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
2015/10/22 21:30:45
Na tych zdjęciach nie widzę nic wstrząsającego. Naprawdę.
-
Gość: oburzony, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
2015/10/22 21:34:18
Następstwem tego typu szkolnych imprez jest to: katowice.wyborcza.pl/katowice/1,35019,8526657,Fala_przemocy_w_szkolach__Uczniowie_terroryzuja_kolegow.html

No, ale dyrektorka również się świetnie bawiła. Brak słów
-
Gość: WP, *.static.ip.netia.com.pl
2015/10/22 21:38:02
Jeżeli Dyrekcja szkoły wyraziła zgodę na taki motyw to oznacza to, że nauczyciele mieli wszystko pod kontrolą. Znam prawie wszystkich nauczycieli tej szkoły i sam do niej chodziłem, dlatego jestem przekonany, że oby rodziców o przebieg i tematykę są na wyrost. Myślę, że jeżeli tak pomysł zasugerowali uczniowie to będzie to tematyka jaka ich interesuje i sam zapewne się dobrze bawili. Już dawno skończyły się czasów otrzęsin kiedy dzieciaki mają się bawić w "berka" ze sztucznym uśmiechem na twarzy.
-
Gość: żal.pl, 150.254.105.*
2015/10/22 21:40:02
Gościu, z całym szacunkiem, poszukaj ciekawszych tematów na artykuł. Na zdjęciach nie ma nic ciekawego, a Ty tu wymyślasz tytułu rodem z Teksańskiej masakry...
-
2015/10/22 21:41:26
Ja się tym problemem nie muszę martwić. Wiem jednak, że te otrzęsiny u sporej liczby kotów wywołały sztuczny uśmiech i zapewne wolałyby pobawić się w berka niż ufajdane od keczupu wracać do domu.
-
Gość: AlexStraw, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
2015/10/22 21:43:43
Ale, gdzie związek między kontrolowaną imprezą o cechach zabawy, a patologią przedstawioną w artykule z gazety.pl? Działa się tam komuś jakaś krzywda? Ktoś odniósł obrażenia, znęcano się nad nim psychicznie itp.?
-
Gość: , *.static.ip.netia.com.pl
2015/10/22 21:47:40
Kiedy ta rada miejska, gdzie poruszysz ten temat...chętnie przyjdę i posłucham opinii i argumentów zbulwersowanych rodziców :)
-
Gość: Kuba, *.static.ip.netia.com.pl
2015/10/22 21:52:43
Łukasz....byłeś tam ? Widziałeś ? Rozmawiałeś z każdą z zainteresowanych stron ? Szczerze wątpię. To nie jest obiektywne podejście do tematu ! To nie jest obiektywizm dziennikarski tylko szukanie taniej (bardzo taniej) sensacji za wszelką cenę. A jak za moment usłyszę, że taka zabawa uraziła kogoś uczucia religijne, to parsknę śmiechem.
-
Gość: WP, *.static.ip.netia.com.pl
2015/10/22 21:57:01
Panie Łukaszu, jeżeli będzie próbowali zahamować w jakikolwiek sposób wyobraźnię uczniów to będą coraz bardziej zniechęceni do szkoły, w której się zabrania robić tego, co uważają za zabawne dla Nich. Pana nie musi to bawić, ale proszę nie krytykować kogoś, kto przy tym się dobrze bawi. Bezpodstawne zarzuty rodziców. Jak zreformuje Pan edukację to proszę zabronić czegoś takiego. A póki, co niech się dobrze bawią na swój sposób. NIE NARZUCAJMY KOMUŚ CZEGOŚ CO SAMI BYŚMY CHCIELI MIEĆ!!!
-
2015/10/22 21:57:12
Wiesz, to nie ja napisałem na stronie szkoły: Na jedno popołudnie szkoła zamieniła się w mroczne, pełne grozy miejsce, którym zawładnęły demony, strzygi, gnijące panny młode i inne potwory z zaświatów. Biedni pierwszoklasiści musieli przejść przez kilka trudnych prób tylko Małgorzata Bem i Karolina Czajka. Zapytam się po prostu na sesji RM, czy rodzice zwrócili się do burmistrza jako organu prowadzącego w tej sprawie i tyle. Ja nie zamierzam toczyć o to dyskusji. Nie sadzę, żeby też rodzice, którzy się tym zmartwili chcieli publicznie się wypowiedzieć. Reakcja szacownego grona pedagogicznego mogłaby się odbić na dzieciach. To nie mit, a fakt, że pedagodzy potrafią się mścić na dzieciach za niekonformistyczne postawy rodziców względem niektórych pomysłów oświeconych nauczycieli. Wszak, skoro dyrekcja zaakceptowała imprezę, to musiało być fajnie. A dla niektórych uczniów nie było fajnie.
-
2015/10/22 22:06:13
OK ja wszystko rozumiem, ale inni robią to inaczej. Nie musi być masakry. Może być normalnie i równie ciekawie: www.szkolnictwo.pl/index.php?id=PU6053
-
Gość: Eddy, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
2015/10/22 22:13:01
Szczerze powiem, śmiechu warte. Rodzice co tak twierdzą są chyba nie poważni. Naprawdę żenada. Byłem tam i zasadniczo wszystkie dzieci były zadowolone, zdjęcia owszem wyglądają jak z planu jakiegoś Horroru ale tak naprawdę uważam że dzieci się świetnie bawiły. Wszyscy pracownicy gimnazjum to naprawdę genialna kadra chyba lepszej w Polsce nie ma. A z resztą bodajże dwa lata temu otrzęsiny były bardziej w wersji "Hard" jak nazwał to autor posta i jakoś żaden rodzic nie miał problemu. Po prostu ludzie robią się nie poważni.
Pozdrawiam
-
Gość: Kuba, *.opera-mini.net
2015/10/22 22:17:42
Nie odpowiedziałeś na moje pytania....to jak było z rzetelnością sprawdzenia faktów z każdej strony ?
-
Gość: Vp, *.static.ip.netia.com.pl
2015/10/22 22:22:15
Te insynuacje na temat jakiejkolwiek zemsty na uczniach są wręcz dla mnie śmieszne. Skończyły się takie czasy już dawno!!! Myślę, że nie ma Pan prawa oceniać kogokolwiek, a tym bardziej osób, których Pan nie zna. Sztuczna sensacja. Jeżeli szukamy popularności na podstawie szmatławca to GRATULUJĘ. Idąc Pana tokiem myślenia Kolejna kadencja w kieszeni. Proszę zainteresować Swoją osobą w inny sposób bardziej pożyteczny.
-
Gość: patrycja, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
2015/10/22 22:35:11
gratuluję rodzicom wychowania dzieci :) może dla niektórych jestem tylko szesnastolatką, ale przynajmniej moi rodzice nauczyli mnie bycia normalną, odważną oraz samodzielną osobą.
GRATULUJE
-
2015/10/22 22:35:27
No tak, wszyscy powinni to zaakceptować i się cieszyć. Jasne. A co tu za fakty sprawdzać. Była impreza była, opisana tematyka zgadza się z rzeczywistością. Jest grupa zbulwersowanych rodziców? Jest. Co tu sprawdzać, jakie fakty? Kuba... Vp. Tekst powstał na prośbę rodziców. Moje dzieci tam jeszcze nie chodzą. Ja rozumiem, że gdyby takie wydarzenie nie miało miejsca, że wypowiedziałbym się o tym jakoś jednoznacznie w tekście głównym, ale ja podałem tylko suche fakty, a tu takie natarczywe komentarze na moją osobę. Nie rozumiem tego.
-
Gość: Kuba, *.opera-mini.net
2015/10/22 22:50:41
To ja Ci podpowiem :-). Rzetelność dziennikarska to opisanie faktów ale po uprzednim sprawdzeniu jak wyglądała sytuacja dla każdej ze stron. A Ty sobie nie zadałeś tego trudu podając przeinaczony obraz tego jak to wyglądało z relacji podobnoż grupy rodziców. Śmiem wątpić w grupę. Ale to nieistotne. Trzeba było ruszyć tyłek i pogadać z nauczycielami, dziećmi i pozostałymi rodzicami. Ale wtedy nie byłoby tematu.
-
2015/10/22 23:01:50
Dzieci wyglądają na uśmiechnięte, nauczycielki, które opisały, że wszystko było ok, fajna zabawa. Po co miałem z nimi gadać? Nie moja wina, że komuś się coś podobało i poprosił , aby poruszyć temat.. Ponadto nie rozumiesz o co we wpisie chodzi. Chodzi o to, czy takich otrzęsin nie można przeprowadzić w inny sposób jak tylko przez tego typu krwawe bale. Czy np w sklepie z zabawkami na Krasickiego tzw Kreatywnym Domku uświadczysz gry o wampirach, zombiakach, trupach, zwłokach itd? Jeśli nie to dlaczego, przecież to tylko zabawki .
-
2015/10/22 23:10:25
"MASAKRA W MOSIŃSKIEJ JEDYNCE" -> "(...) Ponadto nie rozumiesz o co we wpisie chodzi. Chodzi o to, czy takich otrzęsin nie można przeprowadzić w inny sposób jak tylko przez tego typu krwawe bale (...)" tytuł adekwatny do artykułu, naprawdę szczere pokłony i gratulacje :]
-
Gość: 4f, *.static.ip.netia.com.pl
2015/10/22 23:22:43
Jeżeli zostaną wciągnięte z tego jakieś konsekwencje to będzie to świadczyło o upadku wolności wyboru. Jak mniemam mniejszość katolicka świętuje swoje zwycięstwo takim obrotem sprawy. Imprezy z Bydgoszczy i tak nie przebili.
-
Gość: Eddy, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
2015/10/23 00:00:05
Konsekwencji raczej nie będzie z tego bo to nie dopatrzenie rodziców ;) mogli pójść do dyrekcji i zapytać się jak wyglądają takie otrzęsiny. To RODZICE puścili swoje dziedzi na taką imprezę...jeżeli coś im nie pasuje to po co te dzieci tam puszczali ? A i w sklepie zabawkarskim DLA DZIECI znajdziemy jakieś kościotrupy , mumie i inne tego typu rzeczy. Niech ci rodzice lepiej zainteresują się co ich dzieciaki robią w internecie a nie oburzają się na szkołę bo zorganizowała otrzęsiny w takim samym stylu jak przez ostatnie 5 lat. Poza tym osoby które tam były wiedzą że te dzieciaki bardziej się śmiały niż bały .... Raczej te otrzęsiny przypominały Halloween, jakoś dzieci chodzące po domach poprzebierane za zombiaki, wampiry i inne potwory nie przeszkadzają tym rodzicom. Nie mam zamiaru tu nikogo obrazić ale ci rodzice to jacyś straszni napinacze, dam wam radę jeżeli to czytacie :) sami zorganizujcie sobie taką imprezę i zobaczycie jakie to jest fajne może trochę się wyluzujecie bo mogę się założyć że wasze dzieci bawiły się dużo lepiej na tej zawbawie niż w domu ze spiętymi jak spinacz biurowy rodzicami ;)
Pozdrawiam
-
Gość: Kuba, *.static.ip.netia.com.pl
2015/10/23 00:01:49
Łukasz - dwie rzeczy. Raz,to obiektywna relacja wymaga rozmowy każdą ze stron. Ty wysłuchałe mniejszości i na tej podstawie wyciągasz wnioski. Dlaczego nie opisałeś imprezy z punktu widzenia tych którym się podobało, czyli większości ? A dwa, jak już wdepnąłeś na mój prywatny grunt - gry planszowe z natury wszystkie mają element edukacyjny. Nawet te traktujące o porworach, zombie, wampirach itp...i takie również posiadamy zarówno w wypożyczalni, czasem w sklepie a często w klubie gier planszowych. I nie ma w tym nic złego ani zdrożnego. Gry są przeróżne, a chcących się o tym przekonać zapraszam na Krasickiego czy to do sklepu czy do Kreatywnego Domku ;-) Więc nie mów mi proszę, że artykuł jest obiektywny, bo nie jest. Zrobili jak co roku zresztą fajną imprezę, tyle że trafił się jeden z drugim jakiś upierdliwy rodzic, który pewnie nie spytał nawet dziecka jak bardzo mu się podobało.
-
Gość: Mistakes., 91.230.119.*
2015/10/23 00:05:49
Przepraszam, ale chyba nigdy nie czytałam nic równie zabawnego. Artykuł ten rozbawił mnie do łez. Również byłam na tej imprezie szkolnej i mogę szczerze powiedzieć, że uśmiechy na twarzach pierwszaków i chęć uczęszczania w konkurencjach były wystarczającym dowodem na to, że tegoroczne otrzęsiny bardzo im się podobały. Nie wiem co było w tym takiego bulwersującego. Charakteryzacja jak i udekorowanie klas były odpowiednie do tematu. Jeżeli chodzi o "mięsiste fotki", jako jeden z fotografów posiadam większość zdjęć i szczerze mogę powiedzieć, że żadnych 'ostrych' zdjęć tam nie było. Wydaje mi się, że to określenie było zbędne i znalazło się w tym artykule jedynie dla podburzenia sprawy i większego zainteresowania ludzi. Fragment tekstu ze strony gimnazjum również nie ma w sobie nic oburzającego.
-
Gość: Survivor_warrior, *.centertel.pl
2015/10/23 00:13:15
Przepraszam, ale chyba nigdy nie czytałam nic równie zabawnego. Artykuł ten rozbawił mnie do łez. Również byłam na tej imprezie szkolnej i mogę szczerze powiedzieć, że uśmiechy na twarzach pierwszaków i chęć uczęszczania w konkurencjach były wystarczającym dowodem na to, że tegoroczne otrzęsiny bardzo im się podobały. Nie wiem co było w tym takiego bulwersującego. Charakteryzacja jak i udekorowanie klas były odpowiednie do tematu. Jeżeli chodzi o "mięsiste fotki", jako jeden z fotografów posiadam większość zdjęć i szczerze mogę powiedzieć, że żadnych "ostrych" zdjęć tam nie było. Wydaje mi się, że to określenie było zbędne i znalazło się w tym artykule jedynie dla podburzenia sprawy i większego zainteresowania ludzi. Fragment tekstu ze strony gimnazjum również nie ma w sobie nic oburzającego.
-
Gość: sercemmosiniak, *.abhsia.telus.net
2015/10/23 03:49:20
"Te insynuacje na temat jakiejkolwiek zemsty na uczniach są wręcz dla mnie śmieszne. Skończyły się takie czasy już dawno!!!"

Co za naiwnosc. Te czasy nie tylko sie nie skonczyly ale nigdy sie nie skoncza, w zadnym zakatku swiata, zawsze byli, sa i beda "ludzie i ludziska" a ludziska czesto sa wodzirejami, jednym imponujac a drugich po prostu irrytujac i sie naprzykrzajac, z tego prostego powodu ze rozrywka dla kazdego ma inny format. Sam bedac mlodziencem pamietam unikalem "spedow" organizowanych przez nadgorliwych dzialaczy t.zw. spolecznych. Troche zrozumienia dla tej byc moze powyzej przecietnej normy inetelektualnej mniejszosci by nie zaszkodzilo. Nie rozumiem co chcecie od Lukasza. On tylko przedstawil sprawe do dyskusji bez wyrazania swojej opini, czy wlasnie to nie jest dziennikarska domena?
-
Gość: Dziewiona, *-rev.hti.pl
2015/10/23 07:07:33
Lol. Rodzice, naprawdę jesteście jacyś dziwni....
-
Gość: Hemer, *.play-internet.pl
2015/10/23 07:25:38
nie widzę nic złego na tych fotach... poprzebierane dzieciaki z uśmiechami na twarzy. Chyba tylko genderowcą może coś się tu nie podobać, i chyba tylko dlatego że chłopcy nie przebierali się za panny młode... Nie macie ważniejszych spraw?
-
Gość: SzymonM., *.neoplus.adsl.tpnet.pl
2015/10/23 08:06:12
Uczęszczałem do tego gimnazjum. Co więcej, brałem udział w otrzęsinach. Tematyka była bardzo podobna : horrory, szpital psychiatryczny... Nie pamietam by kiedykolwiek ktos się skarżył że się bał albo się nie bawił. Nauczyciele to akceptowali, a co więcej, pomagali nam w tym ( tzw. Integracja z uczniami ) ... było i tak ze uczniowie udane otrzęsiny wspominali miesiąc a nawet i 2 miesiace po imprezie ... tak więc nie rozumiem tego w czym rodzice widzą problem jeśli SAMI puścili dzisci na tą imprezę.
-
Gość: Emilka, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
2015/10/23 08:44:24
Jeżeli Ci tzw. " zbulwersowani rodzicie" to pana znajomi to więcej już nie musi pan pisać.... Jest pan kiepski w swoim fachu, 85% pańskich artykułów atakuje jakąś niewygodna dla pana lub pańskich kolegów osobę , to taki pański sposób by zaistnieć? W mojej ocenie jest pan zwykłym wiejskim pieniaczem któremu woda sodowa uderzyła do głowy... pewnie w końcu trafi przysłowiowa "kosa na kamień" I zniknie pan z życia naszej małej Społeczności.
-
Gość: Rychol, *.static.icpnet.pl
2015/10/23 08:56:35
Zgadzam się z Emilką. Tu nie chodzi o nic innego jak o przysłowiowe "WŁOŻENIE KIJA W MROWISKO". I to już tak trwa kilka lat.
-
Gość: yogidodo, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
2015/10/23 09:25:46
Panie Radny weź się Pan do uczciwej pracy a nie szukaj na siłę taniej sensacji! Wysmarowałeś Pan tytuł rodem z Super Expresu lub innego Faktu. Na tych zdjęciach nie ma nic niepokojącego. Rozumiem, że te bardziej "mięsiste" które Pan widział lub tylko o nich słyszał to ćwiartowanie zwłok i inne takie :) Panie zajmij się Pan czymś konkretnym czymś co przyniesie efekt, i będzie służyć mieszkańcom. Od dłuższego czasu śledzę Pan poczynania i mimo początkowej sympatii zaczynam czuć powolną niechęć. Zaczyna Pan szukać taniej sensacji ale chyba nie tędy droga. Już jakiś czas temu "zajął" się Pan przedszkolami niewypał, śmieci nad kanałem ( jak były tak są) Uchodźcy :) temat rzeka... a teraz na celowniku Masakra Piłą Mechaniczną W Mosińskiej Jedynce TYLKO U NAS! KUPUJCIE!
Interesują mnie wydatki gminy na co idą, gdzie idą, czy są prawidłowo rozdysponowane. Interesuje mnie służba zdrowia na terenie gminy, interesuje mnie Plan zagospodarowania przestrzennego (czy nie ma pomysłu ze spalarnią nap opon), interesują mnie dziury w nawierzchni np. Sowiniecka, interesują mnie braki chodników ścieżek rowerowych etc. kiedy będą robione czy jest jakiś harmonogram. Jeśli jest to czy terminy są dotrzymywane To od tego jest radny aby to wszystko monitorował, to od tego jest radny aby wiercił dziurę w brzuchu decydentom. I to wszyscy radni dla dobra CAŁEJ gminy a nie tylko "swojego fyrtla". Mam nadzieję że wyraziłem się jasno interesują mnie wydarzenia w gminie a nie tania sensacja. Jeśli jest kolejny nawiedzony rodzic trudno nie poradzimy
-
Gość: patrycja, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
2015/10/23 09:32:25
no bez przesady jakieś chore wybujane historie znow robicie.gdy by rodzice mieli cos przeciwko to by raczej sie nie zgodzili lub poszli do nauczyciela a teraz wyolbrzymiaja!!!
-
Gość: , *.neoplus.adsl.tpnet.pl
2015/10/23 09:43:01
Panie Kasprowicz! O kilku lat opluwasz pan wszystko co się da i to ze szkodą dla gminy.
-
Gość: , *.static.icpnet.pl
2015/10/23 10:17:25
A co w tym złego? Na zdjęciach widać że dzieci się dobrze bawią. Panie Łukaszu czy Pana praca w gminie jako radny polega tylko na szukaniu sensacji? Ma Pan inne obowiązki wynikające z pracy w magistracie. W gminie ostatnio nic sie nie dzieje, po wyborach Pan i Pana koledzy zapomnieliście już o składanych przedwyborczych obietnicach!
-
Gość: Gość, *.static.icpnet.pl
2015/10/23 11:01:13
Weź się do roboty kolego bo za cztery lata nie będzie Cię w urzędzie :: hihihi
-
Gość: Don, *.nos-oignons.net
2015/10/23 11:12:14
Kolejny donos, pseudo dziennikarza, który całe życie szuka gdzie tu szpilke wbić.
-
Gość: zibi, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
2015/10/23 11:29:13
Chyba większość dyskutantów nie ma pojęcia o czym mowa i nie zastanawia się jakie pytania zadał Łukasz w opisie sytuacji zaistniałej w szkole.
pl.wikipedia.org/wiki/Otrz%C4%99siny
natemat.pl/31927,strach-ze-spuszcza-glowe-w-toalecie-jeszcze-szkolne-otrzesiny-czy-juz-wojskowa-fala
nie twierdzę że tak było w mosińskiej szkole, ale zastanówcie się szanowni rodzice czy chcielibyście bić przyjmowani w tak integracyjny sposób do jakiejś społeczności?
-
Gość: yogidodo, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
2015/10/23 12:08:41
Gość: zibi, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Tak ma Pan rację, jednak w tym konkretnym przypadku nic takiego nie ma miejsca za to są szukane sensacje na siłę.
Czy słyszał Pan o przemocy i fali w Mosińskich placówkach? czy znane są Panu takie zachowania? Jeśli tak miał Pan obowiązek powiadomić kuratorium oraz organy ścigania!
Jeśli radny-dziennikarz ze swego obowiązku pisze "A co tu za fakty sprawdzać." lub
"Po co miałem z nimi gadać? " to już dużo mówi o obiektywnym spojrzeniu.
Oraz "Chodzi o to, czy takich otrzęsin nie można przeprowadzić w inny sposób jak tylko przez tego typu krwawe bale
." owszem można tylko akurat taką formułę wybrali i uczniowie i nauczyciele taka im odpowiadała i dobrze się bawili. Pan Kasprowicz taką formułę pisania również wybrał prawda?
Nie jesteśmy z tego faktu zadowoleni ale w myśl zasady
Po co mamy to sprawdzać i po co mamy z nim gadać, doszły nas słuchy że pisze bzdety to i odpowiadamy. Czasem mam wrażenie że takim pisaniem są załatwiane prywatne wojny między radnym a jego zdecydowanymi przeciwnikami ale to pewnie życie zweryfikuje czy miałem rację czy nie.
-
2015/10/23 12:11:51
To ja poproszę te zdjęcia w rzekomej wersji hard.
Nastolatki borykają się z problem narkotykowym, alkoholowym i przemocy.
To co na zdjęciach, to zwykła komedia.
Jeśli te zdjęcia kogoś bulwersują, to ma dość wyidealizowany obraz dzisiejszej młodzieży.
-
Gość: Natalia, *.icpnet.pl
2015/10/23 13:31:01
Po pierwsze otrzęsiny nie są obowiązkowe, a temat przewodni był z pewnością udostępniony. Każdy wiedział na co się pisze. Po za tym jeśli ktoś naprawdę źle się bawi na imprezie wystarczy zadzwonić po rodzica, powiedzieć nauczycielowi i problem z głowy. Dlatego ten post jest naprawdę nie na miejscu, gdyż dzieci, a w sumie już nie takie dzieci (ktore niby bardziej wolalyby bawic sie w berka? to nie te czasy) potrafią o sobie zadecydować. Akurat to bardzo proste pytanie. Iść na otrzęsiny czy nie?
-
Gość: OK, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
2015/10/23 14:38:13
Dzieci i młodzież i dzieci wiele czasu spędzają w wirtualnym świecie (gry, filmy) pełnym przemocy, strzelaniny, krwi. Czy szkoła musi zniżać się do tego poziomu? Moim zdaniem nie. Czy jeżeli uczniowie nagminnie używają wulgaryzmów, nauczyciele, by się im przypodobać powinni wzbogacać w ten sposób swój język?
Jest wiele negatywnych zjawisk, młodzież się samookalecza, szuka coraz silniejszych doznań, wszystko, co normalne i tradycyjne wydaje się jej nudne. Stały kontakt z wirtualną przemocą nie jest obojętny dla psychiki nawet dorosłych, a co dopiero dzieci. To tępi wrażliwość i młody człowiek traci naturalną dla człowieka empatię. Co jakiś czas słyszymy o seryjnych zabójstwach w szkołach w USA, ostatnio w Szwecji.
Nie znam szczegółów tej imprezy, ale może warto na tę dyskusję spojrzeć inaczej.
Czy nauczyciel musi schlebiać gustom młodzieży, czy raczej starać się przekazać im swoje wartości? - oto jest pytanie! Kto wychowuje: nauczyciele uczniów, czy odwrotnie uczniowie nauczycieli?
-
Gość: vp, *.static.ip.netia.com.pl
2015/10/23 15:43:10
Jeżeli uczniowie byli w stanie odejść na chwilę od wirtualnego świata i wziąć udział w otrzęsinach to jest to jak najbardziej wychowywanie dzieciaków przez nauczycieli. Nie muszą się bawić w to co Gość OK uważa za stosowne bo może to się nie wpisywać w kanony ogółu.
-
Gość: sercemmosiniak, *.abhsia.telus.net
2015/10/23 17:31:30
Urywek z ZIBI przytoczonego artykulu:".... bardzo łatwo w otrzęsinach przekroczyć granice. Spowodować, że jedna z tych osób będzie miała poczucie władzy, a druga będzie nikim".

@OK - nic dodac nic ujac. Dobrze to ujales: "Czy szkoła musi zniżać się do tego poziomu". Z ogulu tutaj komentatorow napastujacych Lukasza wyglada jednak ze szkola powinna miec za zadanie w 21 wieku przystosowac sie do "wirtualnych" uczniow zamiast ksztaltowac ich umysly dla dobra cywilizacji. Zgodnie z NWO (new world order) wszystko polega na tym zeby uwypuklic poczucie wladzy z jednej strony a z drugiej udowodnic reszcie ze sa nikim. To sie przejawia dzisiaj w wiekszosci TV programow, na internecie itd. To bylo poprzedzone technologicznie w znacznej mierze wspartym globalnym demoralizowaniem spoleczenstwa i tuttaj widac jego skutki w trywializowaniu wcale nie tak blachej sprawy jak wychowanie mlodziezy w duchu tolerancji. Oczywiscie ze wszystko mozna obrocic w zart, Bill Cosby w zartach gwalcil pocztkujace gwiazdy filmowe, byc moze uwazajac to za otrzesiny, kto wie. Ktoz mogl sie sprzeciwic takiej swiatowej gwiazdzie, sam bylem jego fanem ogladajac wiele jego odcinkow. Znajac go z lat 80-tych kiedy krecil najwiecej odcinkow jestem pewien ze on uwazal to za zart i wielu o tym wiedzialo obracajac to w zart, zupelnie tak samo jak faraon czy Stalin "mogl robic co chcial".
@ Lukasz- nie bylem z toba po jednej stronie w sprawie azylantow ale tym razem trzymam kciuki, walcz o moralnosc, wszelkie publicznie uznane proby poczucia władzy w sensie czynienia drugiej strony nikim powinny byc krytykowane zanim dojdzie do tragedii. Znam przypadki samobojstw mlodych ludzi spowodowanych ponizaniem. Uwazam ze powinno byc dochodzenie w tej sprawie i jesli byl choc jeden przypadek ponizenia mlodego czlowieka wnioski powinny byc z tego wyciagniete surowe.
-
Gość: Julia, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
2015/10/23 19:02:43
I gdzie jest ta masakra? Ten uśmiech na twarzach pierwszoklasistów ma nią być?
-
Gość: , *.neoplus.adsl.tpnet.pl
2015/10/23 19:03:31
Wyimaginowany problem wiejskiego radnego wróć lepiej zmywać naczynia bo nic z twojego pisania nie wynika
-
Gość: zibi, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
2015/10/23 19:20:54
Dlaczego piszesz wyimaginowany problem. " Grupa rodziców uczniów pierwszej klasy gimnazjum nr 1 w Mosinie jest zbulwersowana tegorocznymi otrzęsinami." (Może trochę tytuł przesadzony) chyba celowo by zwrócić uwagę na problem.
-
Gość: sercemmosiniak, *.abhsia.telus.net
2015/10/23 20:15:57
@ Zibi - mowisz "Dlaczego piszesz wyimaginowany problem", mysle ze ci naskoczyli na Lukasza i czepiaja sie slowek ktorzy sa odpowiedzialni za ta przez szkole kreowana "rozrywkowa" chalture. Szkola nie powinna sie znizac do "wirtualnosci", szkola powinna promowac nauke, kulture i sztuke. Cos takiego nie powinno miec miejsca na terenie szkoly, przynajmniej za jej pozwoleniem. Powinno byc, jesli, zorganizowane na terenie neutralnym dla tych tylko ktorych to bawi. Jak juz wspomnialem, troche zrozumienia dla tej byc moze powyzej przecietnej normy inetelektualnej mniejszosci by nie zaszkodzilo.
-
Gość: Really zibi?, *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
2015/10/23 20:45:46
Ta fajnie się bawisz "bardzo się starałeś lecz hejtem oblany zostałeś" , coś z cyklu nie znam się to się wypowiem 2/10 nie polecam
-
Gość: zibi, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
2015/10/23 21:04:45
Widzę że komuś przeszkadza prawda i normalność.
-
Gość: gibbs, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
2015/10/23 22:01:30
Ciekawe , czy rodzice wiedzieli o tym jak impreza ma wygladać. Czy chcieli, aby ich dzieci udawały, że mają pokaleczone ręce, szyje itd. Czy chcieli, aby ich dzieci ( 13 lat, to dziecko) brały udział w scenkach śmierci, czy ogladały nawet sztuczne pourywane ręce itd. Rozumiem, że mogło to być zabawne dla niektórych, ale czy takie wzorce chcemy propagować? Wolałbym, aby moje dziecko nie ogladało swojej pani paradującej w czarnym gorsecie i czarnym welonie ( a tak była jedna z nauczycielek ubrana). Dziwimy się, że młodzież się samookalecza, podjemuje próby samobójcze itd. Co pokazała szkoła? To, że takie czarne sceny to jakaś norma. To mieszanie uczniom w głowie - oni muszą wiedzieć co jest dobre,a co złe. Czego ich nauczyły otrzęsiny? Ze śmierci można się śmiać ( scenkę odgrywano ponoć), szpital psychiatryczny to śmieszne miejsce, a rany ( nawet sztuczne) to norma. Jełśi uważacie, że to jest świat naszych dzieci, to się grubo mylicie.
-
Gość: , *.neoplus.adsl.tpnet.pl
2015/10/23 22:15:36
Tytuł i artykuł bez sprawdzenia obiektywnych faktów to czysta żenada rodem z Superexpresu lub Faktu. Ż E N A D A ! ! !
-
2015/10/23 22:22:30
Mamy zatem rozumieć, że horrorowych otrzęsin nie było w Jedynce?
-
Gość: Really zibi?, *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
2015/10/24 00:10:17
Zibi szczerze albo wy szukacie sensacji na siłę, albo naprawdę uważacie, że na "otrzęsinach" pije się krew kotów. Macie klapki na oczach?
-
Gość: sercemmosiniak, *.abhsia.telus.net
2015/10/24 00:27:01
Widze ze demokracja co niektorym uderzyla do glowy, nie biorac pod uwage ze absolutna wolnosc dla jednego moze stac sie przesladowaniem dla innego. Zaczynam rozumiec co JKM mial na mysli mowiac ze dobra dyktatura jest lepsza od demokracji. Jak tylko znalezc tego dobrego dyktatora, jeszcze sie taki nie narodzil, a szkoda, pomarzyc jednak mozna.
-
Gość: kaczyszef, *.dynamic.gprs.plus.pl
2015/10/25 11:58:35
Nie bardzo wiem w czym cała afera, taki został wybrany temat przewodni, w dodatku na pewno przez camych uczniów. Nie pokazuja tam jak zabijać czy dokonywać innych zbrodni ,poza tym krew nie jest prawdziwa jakby ktoś miał wątpliwosci :)
-
Gość: , *.icpnet.pl
2015/10/25 12:45:06
Na 31 fotek tyko na 7 można dostrzec uśmiechy na pozostałych raczej ich nie widać ,
a już na pewno u skrępowanego ucznia w scence szpital psychiatryczny, a na pozostałych z faktu zasłaniających się uczniów i ich min można wyczytać nie chcę tu być , jest mi tu źle . Mimo że konkurencje przygotowywali uczniowie kl III to jednak u wychowawców tych klas zabrakło taktu pedagogicznego dopuszczając do odegrania takiej scenki. Dobrze że temat został poruszony bo uzmysłowi to niektórym dyskutantom że nie zawsze w szkole tak jak powinno być.
Zgadzam się z argumentacją @ sercemmosiniak i innych dostrzegających problem. Nie będę wskazywał kto ma klapki na oczach.
-
Gość: sercemmosiniak, *.abhsia.telus.net
2015/10/25 16:26:31
Z drugiej strony jestem zbulwersowany tym pedem do "hallowing-u" w Polsce i to przed samym hallowing-iem, jakby nie bylo dosyc jednej tego rodzaju w roku nie-polskiej chaltury, i to ze strony pedagogicznej. Czyz Polacy nie maja wlasnych pomyslow tylko musza kopiowac czyjes? Czytam wiele wypowiedzi Polakow z roznych zakatkow swiata i zaczynam miec wrazenie ze Polonia w pewnym sensie jest bardziej polska niz Polacy w Polsce.
-
2015/10/25 18:20:40
A może by tak w przyszłym roku zorganizować w ramach otrzęsin DZIADY? Młodzi na żywo przerobią szkolną lekturę. Generalnie warto byłoby iść w stronę lekturowej tematyczności niż jakichś zwyrodniałych pomysłów.
-
Gość: tata M, *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
2015/10/25 18:41:02
Gość: patrycja, *.
gratuluję rodzicom wychowania dzieci :) może dla niektórych jestem tylko szesnastolatką, ale przynajmniej moi rodzice nauczyli mnie bycia normalną, odważną oraz samodzielną osobą.
GRATULUJE
Patrycjo, masz fajnych rodziców! :)

Gość: Dziewiona, *
Lol. Rodzice, naprawdę jesteście jacyś dziwni....

Droga "Dziewiono" - nie nie jesteśmy dziwni, większość z 'nas' jest naprawdę normalna - podkreślam: większość - nie wszyscy :)
osobiście gratuluję Wam (dzisiejszej młodzieży) swobody i kreatywności

razem z żoną znaliśmy temat przewodni otrzęsin i pomagaliśmy córce w doborze 'kreacji'
gdy odbierałem ją z imprezy, pierwsze co powiedziała wsiadając do samochodu to: 'BYŁO SUPER!' - czyli jak rozumiem świetnie się bawiła
chwilę później, gdy razem wchodziliśmy do TESCO po żwirek dla kota ja się świetnie bawiłem, widząc spojrzenia personelu i klientów na córkę i jej 'kreację' :))

Droga Młodzieży, pozostań kreatywna!
-
2015/10/25 18:49:00
Kreatywność tak, jak najbardziej. Ale, czy jeśli już miało być o trupach, to nie można było się wysilić i odstawić Dziady?
-
Gość: tata M, *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
2015/10/25 19:17:33
Świetny pomysł!!

Łukaszu, czy zobowiążesz się tu publicznie że włączysz się aktywnie za rok w organizację otrzęsin?
-
Gość: mama, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
2015/10/25 20:07:30
Jaka to kreatywność powtarzać obrazki znane z horrorów i nadciągającego Halloween?
Moim zdaniem to mało twórcze i niewychowawcze.
-
2015/10/25 20:51:25
jako wiceprzewodniczący komisji edukacji mogę się zobowiązać, że tematowi otrzęsin w mosińskich szkołach przyjrzę się z uwagą. Mam już pewne pomysły.
-
Gość: tata M, *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
2015/10/25 20:59:38
Szanowna "mamo" - z przyjemnością wyjaśnię:
Grupa Inicjatywna Baranówko robi cykliczne imprezy charytatywne, jedna z nich miała hasło przewodnie "Czasy PRL-u".
Czy wymyślili oni PRL?
Czy byli w tym kreatywni? proponuję zajrzeć do galerii zdjęć :)
-
Gość: mama, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
2015/10/25 23:35:34
Jest istotna różnica między PRL, tu występuje aspekt historyczny, więc szkole jak najbardziej miałby rację bytu. Gnijące panny młode, demony i strzygi z udziałem nauczycieli i dyrekcji - to dziwaczny pomysł. Mnie się on nie podoba.
"Na jedno popołudnie szkoła zamieniła się w mroczne, pełne grozy miejsce, którym zawładnęły demony, strzygi, gnijące panny młode i inne potwory z zaświatów."
-
Gość: sercemmosiniak, *.abhsia.telus.net
2015/10/26 00:17:05
To prawda, Polacy nie powinni wstydzic sie Polskosci, jakakolwiek ona w przeszlosci by byla. Oparto sie rusyfikacji, germanizacji a tutaj nagle daje sie pole do popisu gettonizacji kulturalnej. Trupiarska chaltura nigdy nie miala korzeni w polskiej kulturze.
-
Gość: tata M, *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
2015/10/26 08:28:46
...za to w polskiej kulturze od dawna zakorzenione było pieniactwo, krytykanctwo i ciągłe biadolenie, co Szanowni Państwo pieczołowicie pielęgnujecie do dziś :)
Powtórzę raz jeszce - może ciut dobitniej: ZNALIŚMY z żoną TEMATYKĘ szkolnej imrezy, POZWOLILIŚMY córce na udział w niej, POMOGLIŚMY jej stworzyć odpowiednią kreację - i co najważniejsze: byliśmy ŚWIADOMI podjętych decyzji :)
Drodzy Rodzice-maruderzy - skoro nie odpowiadała Wam tematyka otrzęsin, to dlaczego puściliście na nią swoje dzieci??
Mam wrażenie, że stan "zombie" bardziej udzielił się Wam w domu, niż Waszym dzieciom na szkolnej imprezie :))

P.S. Łukaszu, pytałem Cię czy 'włączysz się aktywnie w organizację', a nie czy 'będziesz się przyglądał' - czytaj proszę ze zrozumieniem.
...a przy okazji - to, że najwięcej do powiedzenia (szczególnie krytycznego) mają ci, którzy nic nie robią, a tylko przyglądają się - też jest głęboko zakorzenioną naszą cechą narodową

pozdrawiam i życzę dalszego owocnego bicia piany
tata M
-
Gość: zibi, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
2015/10/26 11:39:39
@ tata M :::Czy nie potrafisz zaakceptować faktu że ktoś może mieć inną opinie niż Ty nazywając to pieniactwem?. Może Ty znałeś tematykę otrzęsin i w swojej świadomości wyraziłeś zgodę na udział córki w takiej imprezie. Twoja sprawa, lecz inni rodzice mogli tylko wiedzieć że będą otrzęsiny nie wiedząc w jaki sposób ich pociechy będą uszczęśliwione( szkoła zamieniła się w mroczne, pełne grozy miejsce, którym zawładnęły demony, strzygi, gnijące panny młode i inne potwory z zaświatów.") na tej integracyjnej imprezie. W artykule i na zdjęciach oraz niektórych opiniach tu piszących można odczytać, że nie każdemu taki narzucony sposób powitania daleki od naszej kultury odpowiada. Co do tych którzy - to najwięcej do powiedzenia (szczególnie krytycznego) mają ci, którzy nic nie robią, a tylko przyglądają się - też jest głęboko zakorzenioną naszą cechą narodową . Tu popadasz w jakieś stereotypy z którymi nie można się zgodzić. To normalna dyskusja i wymiana poglądów na dane zagadnienie. Czy trzeba być malarzem aby wyrazić swoją opinię lub pogląd na namalowane dzieło ? W/g Ciebie to bicie piany?
-
Gość: kuba, *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
2015/10/26 15:55:01
Mnie w tej dyskusji najbardziej przeraża to, że 99 procent dyskutujących nie ma pojęcia jak otrzęsiny faktycznie wyglądały, powielając opinie kilku niezadowolonych osób oraz Łukasza. Na szczęście mamy (przynajmniej na razie) demokrację, więc mam nadzieję, że zarówno w przyszłym roku jak i kolejnych latach otrzęsiny w tej formie i typie nie znikną z jedynki - skoro stanowcza większość była zadowolona, to nie macie chyba prawa się w to wtrącać i narzucać swojej woli. Mylę się ?
Zibi...piszesz, że rodzice mogli nie wiedzieć jak otrzęsiny mają wyglądać, w jakim klimacie mają być zorganizowane...uważasz, że to świadczy źle o szkole czy może jednak o rodzicach ? Skoro nie wiedzieli na co idą ich dzieci, to dlaczego teraz się unoszą ? Naprawdę - należało zainteresować się wcześniej. To tak jak z wyborami...nie poszedłeś na wybory, miałeś Kraj w poważaniu, to teraz nie krytykuj ponieważ nie masz do tego moralnego prawa.
Dziady mówicie...jestem prawie przekonany, że i tu znalazłby się ktoś "życzliwy", stwierdzając np że dzieci i grono pedagogiczne kala w ten sposób się bawiąc nasz dorobek kulturalny....
Czytając wypowiedzi niektórych można odnieść wrażenie, że najlepiej jakby nic się nie działo, nikt nic nie robił...ale czy to naprawdę najlepsze wyjście ?
-
Gość: zakonnik, *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
2015/10/26 16:29:39
-
Gość: zibi, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
2015/10/26 16:49:13
@ zakonnik ::: chore jest to że Ty tego nie rozumiesz i wklejasz katechezę przedszkolaków do tego tematu, a nie o tym tu mowa.
-
Gość: sercemmosiniak, *.abhsia.telus.net
2015/10/26 16:54:38
"Czytając wypowiedzi niektórych można odnieść wrażenie, że najlepiej jakby nic się nie działo, nikt nic nie robił...ale czy to naprawdę najlepsze wyjście ?"

Kuba - kladziesz swoje slowa w czyjes usta, dyskusja sie rozpetala o to co robic a nie czy robic. O to co powinna szkola promowac a co ignorowac. Czy powinna znizac sie do chaltury tylko dlatego ze staje sie ona (chaltura) pod wplywem sil eksternalych popularna, czy powinna (szkola) trzymac sie programu wychowawczo rozwojowego zarowno umyslow mlodych ludzi jak i ich stanu predyspozycji fizycznych. N.p. czy ta szkola ma jakis przyszkolny klub sportowy, czy ma kolko szachowe, czy ma jakies kolko aktorskie, cytatorskie, itd. Jesli ma to sie jej to chwali i mozna odpuscic odrobine "zlego smaku" ale jesli ten populistyczny "smak" jest jedynym rodzajem aktywnosci to pozal sie Boze.
-
Gość: zibi, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
2015/10/26 19:18:22
@ sercemmosiniak ::: To co szkoła ma promować w procesie wychowawczym jest zapisane lecz w praktyce wychodzi inaczej i chyba masz rację że szkole, a raczej ciału pedagogicznemu brakuje taktu pedagogicznego ulegając jakimś dziwnym modom zniżając się do promowania chałtury.
www.google.pl/search?q=www.gimnazjum1mosina.com/programwych2014.doc&ie=utf-8&oe=utf-8&gws_rd=cr&ei=V2guVuLjKYajyAObsbD4Bg
-
Gość: Pani Lena, 91.230.119.*
2015/10/28 22:25:41
Panie Łukaszu określenie ,,masakrą'' super imprezy zorganizowanej dla uczniów 1 klas to lekka przesada. Jako matka widziałam fotki z tej imprezy i jestem pełna uznania dla grona pedagogicznego i uczniów klas wyższych. Zamiast zajmować się pierdołami może by warto zainteresować się drogami bocznymi w naszej miejscowości gdyż je można określić MASAKRĄ i HORROREM. Mieszkam tu od trzech lat i jedno co mogę stwierdzić - wieje tu straszną nudą!!!
-
Gość: zibi, *.icpnet.pl
2015/10/29 12:06:55
Pani Leno może w Pani poprzednim miejscu zamieszkania była mniejsza nuda niż w Mosinie lecz mimo wszystko wybrała Pani Mosinę. Czy tu taka nuda ? w dużej mierze zależy to od nas samych wystarczy poszukać, a o ile to nie wystarcza niedaleko Mosina od Poznania. Jeśli chodzi o drogi jest w tym trochę racji wszystko zależy od budżetu który nie jest zadowalający, a włodarze dostrzegają ten problem.
www.kultura.gmina.pl/kalendarz_pazdziernikd.jpg
-
Gość: mosina123, *.ue.poznan.pl
2015/10/30 13:05:54
Jako rodzic pierwszaka mogę śmiało powiedzieć ze dzieci były zadowolone z zabawy.
Formuła imprezy nie sztampowa, dająca możliwość kreatywnej zabawy.
Obecność na w/w imprezie nie była obowiązkowa, jej charakter był znany - jak komuś formuła nie odpowiadała to mógł inaczej spędzić ten czas.
Poziom tematów na blogu pikuje w dół, szukanie sensacji na siłę na poziomie tabloidów.
Proponuję nowy temat - Kot w okrutny sposób maltretował mysz. Morderstwo pod lasem.
-
2015/10/30 22:39:27
@mosina123. Na szczęście są ludzie mający inne zdanie niż Ty. Analizują przypadek z Jedynki pod względem psychologicznym, społecznym i socjologicznym.
-
Gość: zibi, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
2015/10/31 12:31:42
-
Gość: mosina123, *.adsl.inetia.pl
2015/10/31 21:37:59
Szanowny Panie Kasprowicz jestem pełen uznania do Pana walki ze spalarnią opon.
Obawiam się że w temacie masakry w Jedynce dał się Pan ponieś emocją i tanim sensacją. Swoją drogą zastanawiam się na jakiej podstawie publikuje Pan zdjęcia nie będące Pana autorstwem. Jakoś zdecydowana większość rodziców nie szuka dziury w całym w przeciwieństwie od Pana znam sytuację środowisku pierwszych klas i pojedyncze głosy wiecznie nie zadowolonych nie zakryją wspaniałej pracy nauczycieli Jedynki.
-
Gość: zibi, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
2015/10/31 23:17:25
@mosina 123 ::: "Panie Kasprowicz Pana blog to jakaś masakra." Nie ten blog, jeno Twój wpis.
1. " dał się Pan ponieś emocją"
2. " i tanim sensacją "
3. "nie będące Pana autorstwem".
pasuje do nicka??? poza tym zdjęcia opublikowała szkoła, Łukasz K podał tylko linka do nich, więc w czym problem?
-
Gość: sercemmosiniak, *.abhsia.telus.net
2015/10/31 23:28:44
Problem w tym ze mosina123 traci drogocenny czas opluwajac ten blog zamiast ganiac po okolicy z jakas kosa i trupia czaszka, przeciez jest Halloween, no nie?
-
2015/11/01 20:04:49
@serce, nie nazwałbym pluciem- komentarzy @mosina123. Po prostu taki ma styl wyrażania swojej opinii. Nie czepiałbym się tez błędów w pisaniu, nikt nie jest nieomylny. Chodzi o przekazywanie myśli. w Tym przypadku nietrudno je zrozumieć i odczytać.
-
Gość: mag, *.adsl.inetia.pl
2015/11/07 13:35:52
Zamiast pierdołami zajmijcie może sprawą przejazdu kolejowego w Mosinie. To jest szokujące, mamy listopad i tam w dalszym ciągu nic się nie dzieje. Jak można tak długo zwlekać i utrudniać ruch .Już lepiej byłoby jakby się za to w ogóle nie brali. Było dobrze jak było a teraz tylko rozgrzebane wszystko i jeszcze trochę rok będzie tak stać. Beznadzieja!
-
Gość: t-t, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
2015/11/07 15:16:05
Światełko w tunelu

Co jakiś czas zapala się światełko w tunelu

W terminowe otwarcie wierzy już niewielu

Ja też nie wierzę, bo patrząc na to zboku

Nic się nie dzieje, a objazd mamy od roku

I tak się zastanawiam każdego rana

Czy Polska w budowie? czy tylko rozgrzebana ?

I jeszcze dużo wody w kanale przepłynie

Gdy ktoś w Mosinie tory tunelem minie.
-
Gość: OK, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
2015/11/20 22:23:28
Stała się rzecz niesłychana. Oto pani redaktor Bylczyńska lub ktoś z jej redakcji opisali ten sam temat co Kasprowicz w podobnym duchu i dodała zdjęcia, które pokazują, że niestety w Jedynce nauczyciele i dyrekcja się trochę pogubili.

www.gazeta-mosina.pl/2015/otrzesiny-w-jedynce/