Tutaj komentujemy wydarzenia polityczne, społeczne i kulturalne w gminie Mosina
Blog > Komentarze do wpisu

SPOTKANIE WS PRZYCHODNI ZDROWIA

Jeśli kogoś interesuje temat budynku przychodni zdrowia w Mosinie, powinien zapoznać się z tą informacją.

W dniu 6 lutego  o godzinie 15.00 w Sali Kolumnowej Mosińskiego Ośrodka Kultury odbędzie się spotkanie poświęcone omówieniu sytuacji związanej z budynkiem przychodni zdrowia w Mosinie.

W spotkaniu uczestniczyć będą  radni, przedstawiciele władz gminy oraz zainteresowane budynkiem podmioty medyczne.

Mam nadzieję, że na spotkaniu pojawi się także burmistrz gminy Mosina Zofia Springer i jej zastępca Waldemar Krzyżanowski, który według przydzielonego mu przez burmistrza zakresu obowiązków, odpowiada za służbę zdrowia.

 Chciałbym, aby pojawiające się informacje na temat ich "nagłej choroby", w związku z tym spotkaniem, okazały się plotką, a pani burmistrz wraz z Menedżerem Najwyższej Jakości Waldemarem Krzyżanowskim pojawili się na spotkaniu. Dobrze byłoby poznać stanowisko władz gminy w tej jak niezwykle istotnej dla nas wszystkich sprawie- ochronie zdrowia na najbliższe 10 lat.

  Dyskusja jest ogólnodostępna, każdy może przyjść i posłuchać.  Serdecznie zapraszam, 

 

Łukasz Kasprowicz- radny 



 

wtorek, 04 lutego 2014, fakty.mosina
Za komentarze w tym wątku odpowiedzialność ponosi wyłącznie autor komentarza. Administrator strony kasuje komentarze nie na temat oraz sprzeczne z powszechną netykietą. Wszelkie uwagi co do komentarzy proszę kierować na adres: fakty.mosina@gazeta.pl. Admin
Komentarze
Gość: , net130.radionetsc.com
2014/02/04 19:59:03
A co biedaczki chorują ? Skoro Krzyżanowski zna się na inwestycjach no to napewno Ratajczak zna się na zdrowiu. Prioblema niet ! Pozdrawlaju z przyszłej stolicy Gminy czyli Czapur !
-
Gość: zibi, aal106.neoplus.adsl.tpnet.pl
2014/02/04 21:29:07
To już za 3 dni a strona urzędu milczy , czyżby liczono na małą frekwencję ???
www.mosina.pl/asp/pl_start.asp?typ=13&sub=0&subsub=0&menu=50&dzialy=50&strona=1&akcja=agregator
-
Gość: oj tam, apn-95-40-198-34.dynamic.gprs.plus.pl
2014/02/04 22:00:43
15:00 - k...... pora dla ludzi.
-
Gość: , net130.radionetsc.com
2014/02/04 22:11:16
oj tam@ - godzina 15,00 to jest oczywiście pomysł mojego Wielkorządcy Czapur - Waldemara z Mosiny. Kpina aby posiedzenia Rady Miejskiej i tak ważne spotkania jako to rozpoczynały się w tak wczesnej porze. Niektórzy o tej godzinie jeszcze pracują . Dla kogo jest ten cały Przewodniczący i Rada ? Dla ludu czy lud dla Nich ? Panie Łukaszu powiedz Pan swoim koleżankom i kolegom radnym, że o 15,00 to co najwyżej je się obiad a nie obraduje. Rozgonić to całe Towarzystwo w jasną ch...ę. Trzeba być nie lada osłem aby takie godziny obrad wyznaczać !
-
Gość: oj tam, 77-253-202-60.ip.netia.com.pl
2014/02/05 08:18:44
W takim razie zmieniam zdanie,pragnę gorąco podziękować,że spotkanie nie odbędzie się o 9:30.15:00 jest idealna,w końcu w Polsce nie ma pracy po godzinie 14-tej.
-
Gość: , tor21.anonymizer.ccc.de
2014/02/05 10:39:25
tylko taki buc jak lukaszek może napisać że zs zachorowała bo się spotkania przestraszyła. Nie przyszło ci do twojego opakowania kilku szarych komórek, które w twoim przypadku nazywają głową że jest po prostu chora. Ale po co sprawdzać? Przecież ty wiesz lepiej. Czym to wytłumaczyć że w każdym twoim poście musi być jakieś kłamstwo? NOrmalny człowiek jak czegoś nie wie to gęby nie otwiera albo się dowiaduje. Ale nie nasz buc lukaszek. On jak czegoś nie wie to zmyśla, wymyśla historyjki i pisze na swoim blogu. To się chyba mitomania nazywa czy jakoś tak. A co bedzie jak krzyżanowski bedzie na tym spotkaniu? Odszczekasz co napisałeś? Przeprosisz? Wątpię, przecież ty się nigdy nie mylisz.
Oj Pinokio Pinoko nochal to juz chyba ze dwa metry ma.
-
2014/02/05 10:56:14
@ tor. Przeczytaj dokładnie, co napisałem, a potem się wypowiadaj. Coraz bardziej utwierdzasz mnie w przekonaniu, że masz problemy z czytaniem i rozumieniem tego, co czytasz.
-
Gość: t-t, acyv155.neoplus.adsl.tpnet.pl
2014/02/05 11:02:59
Choroba
Choroba!!!O kurka blada
Ona już rządzących dopada
Ona to potrafi plany zniweczyć
A może nie mają się gdzie leczyć.
Jeśli ktoś lubi się trochę drykować
To i potrafi się za chorobę schować.
Było już wszystko ładnie poukładane,
A zostało doszczętnie rozmontowane.
Jedno jest pewne i nie da się zaprzeczyć
Mosińscy lekarze głupoty nie umieją leczyć.
-
Gość: Monika, acsu100.neoplus.adsl.tpnet.pl
2014/02/05 11:57:39
a ja się wybiorę, dzięki za info :-)
-
Gość: , 85.17.141.3*
2014/02/05 12:19:22
Chciałbym, aby pojawiające się informacje na temat ich "nagłej choroby", w związku z tym spotkaniem, okazały się plotką.
Bucu a czyje to słowa?
-
2014/02/05 13:47:57
No właśnie. Widzę, że jeszcze masz problemy ze zrozumieniem i logicznym wyciąganiem wniosków. Zrób 10 oddechów, uspokój się i przeczytaj jeszcze raz. nie twierdzę, że pani burmistrz się przestraszyła spotkania i uciekła w chorobę, żeby nie musieć brać w nim udziału. Ja napisałem o tym, że takie krążą plotki, co nie oznacza, i tu masz rację, że mogła po prostu faktycznie zachorować. Ja tego nie wykluczam. Miłego dnia
-
Gość: ixek, d28-194.icpnet.pl
2014/02/05 15:14:07
Lukaszu, a powiedz mi po co mamy przychodzić (mosiniacy) oglądać ten marny kabaret?
Jedni będą drugich oskarżać, będzie zero merytoryki i ogólnie nic poza niskich lotów polityką. Dwie łamiące prawo spółki będą płakać jakie to one są poszkodowane i szykanowane bo nie dostają za pół darmo budynku i od stycznia za darmo ogrzewania, burmistrz będzie robić dobrą minę do złej gdy, opozycja będzie wieszać na wszystkich psy i oblewać naokoło szambem a prawnie właściwy najemca budynku będzie świecił oczyma. Ogólnie, wolę z dziećmi pójść na spacer lub pojechać na lodowisko. Przyjdą tylko pieniacze (dotyczy to także radnych, właścicieli spółek itp.).
-
2014/02/05 15:21:16
Spotkanie jeszcze się nie zaczęło, a ty już wszystko przewidziałeś. Dobry jesteś. Skoro takie jest twoje wyobrażenie o sprawie... Nie chcesz, nie przychodź. Pozdr
-
Gość: ixek, 77-254-181-14.adsl.inetia.pl
2014/02/05 20:25:21
Kolego... niczego nie muszę przewidywać, wystarczy że poczytam choćby tego bloga, lokalne gazety i popatrzę jak respektują prawo dwie spółki działające nielegalnie w omawianym budynku.
Chyba nie chcesz mi wmówić, że można liczyć na merytoryczną dyskusję w planowanym składzie?
-
Gość: juja, user-94-254-146-175.play-internet.pl
2014/02/05 21:20:23
No to zapytaj ratajczaka i strażyńskiego jak gmina długo nie respektowała prawa własności, pomimo prawomocnych wyroków sądowych i okupowała nieruchomość do zajmowania której nie mieli prawa.
-
Gość: kopernik, edt115.neoplus.adsl.tpnet.pl
2014/02/05 21:29:23
Nie wiem dlaczego nie którzy mówią o Sesji Rady Miejskiej z tego co mi wiadomo to spotkanie. A co do godziny 15 o tej godzinie rozpoczynają się też Sesje Rady Miejskiej więc o co tyle krzyku.
-
2014/02/05 21:32:21
Krzyku panie @ kopernik jest o tyle, że sesje powinny zaczynać się o 17, podobnie jak spotkania, dotyczące bardzo ważnych aspektów życia społecznego gminy. KPW?
-
Gość: oj tam, apn-95-40-164-56.dynamic.gprs.plus.pl
2014/02/05 21:47:45
Jest pole do popisu dla burmistrzów - rola mediatora.
-
Gość: ixek, 77-254-181-14.adsl.inetia.pl
2014/02/05 22:56:48
juja: kali zabrać krowę to dobrze, ale kalemu zabrać krowę to już źle? Wymagać należy od wszystkich a nie wybiórczo według politycznych potrzeb.
Zresztą w sumie to się temu dziwie. Wtedy gdy chodziło o gminę, to każdy bronił prawowitego właściciela, a teraz gdy chodzi o prywatne podmioty to nagle bronimy tego co łamie prawo. Taka mała niekonsekwencja lub hipokryzja.
-
Gość: pela, dja165.neoplus.adsl.tpnet.pl
2014/02/06 05:47:38
nie każdy ma czas ale idż Lukaszu na to spotkanie -myślę że pójdziesz -jako obserwator i dziennikarz -miło będzie przeczytac ładny artykuł-nie tylko notatkę ale artykuł-tylko zachowaj dystans-powodzenia! (:
-
Gość: pela, dja165.neoplus.adsl.tpnet.pl
2014/02/06 06:00:34
a co do choroby...no cóz -trzeba poczekac Łukaszu do spotkania-no cóż wypadki "chodzą po ludziach.."ale generalnie L4 nie podważa się....L4 wystawia lekarz i dziennikarz opinii lekarza podważac nie powinien -wystarczy zauwazyc tylko ze taka i taka osoba zachorowala i nie stawiła sie na spotkanie -a czytający niech sobie domniema co chce -ale dzienikarz stwierdza fakt -nie było , nie wział udziału...i to w zupełności wystarczy...(:
-
2014/02/06 09:50:33
Ixek, czyżbyś zarzucał mi stronniczość i to że opowiadam się za starymi najemcami? Jeśli tak to jesteś w błędzie. Jeśli procedura przetargowa zdaniem Wojewody przebiegła prawidłowo, to ja to uznaję i nie dyskutuję. Jest nowy najemca i trzeba respektować wynik rozstrzygnięcia ofert inaczej narazimy się na śmieszność. Wygrała po prostu lepsza oferta. Czy nowi dobrze skalkulowali wszelkie koszty? Nie wiem, nie moja to sprawa. Mogę cię zapewnić, że nowy najemca zdaje sobie sprawę z tego, że dotychczasowi najemcy nie mogli od tak pierwszego stycznia opuścić przychodni wraz ze swoimi gratami. Decyzja pani burmistrz o wyłączeniu ogrzewania była idiotyczna, a tłumaczenie się w telewizji prymitywne. Chyba nie muszę nikomu uświadamiać, że w przypadku sprawy z przychodniami chodzi o bardzo duże pieniądze do zarobienia, w perspektywie tych 10 lat. Mam jednak nadzieję, właściwie chciałbym, aby negatywne skutki pogoni za zyskiem nie dotknęły nas pacjentów. Amen
-
Gość: Paranienormalny, ip-5-172-227-61.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
2014/02/06 09:53:24
Pelu .Na jakim świecie ty żyjesz?Liczysz na obiektywizm ŁK?Zawsze potrafi wszystko odpowiednio wytłumaczyć .Po lini opozycji.Zresztą nie tylko on -poczekaj na reakcje innych zwolenników opozycji.
-
2014/02/06 10:41:03
Para, oczywiście, ty wiesz najlepiej...
-
Gość: Paranienormalny, ip-31-0-230-136.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
2014/02/06 11:58:44
Nie trzeba być filozofem czy psychologiem aby widzieć co ma na myśli ŁK.Ciekawe ,że tylko mała grupka blogerów ma takie samo zdanie co p.Kasprowicz.
-
Gość: ixek, d28-194.icpnet.pl
2014/02/06 12:22:31
LK: o stronniczości to nie było do Ciebie, tylko do niejakiego "juja".

Inaczej się natomiast zapatruje na sprawę ogrzewania. Choć sytuacja jest mocno niekomfortowa, to mogę zrozumieć, że nie będzie komu zapłacić za to ogrzewanie. Starzy najemcy nie mają tytułu prawnego więc nie będą płacić, nowy też stwierdzi że nie zapłaci bo nie ma dostępu do obiektu. I płacić będzie gmina.
Oczywiście może przesadzam, ale jestem w stanie sobie wyobrazić taki bieg wypadków.
-
2014/02/06 13:06:48
@ ixek, starzy najemcy płacą, nie zalegają z czynszem. Takie mam info i nie wyobrażam sobie żeby, pomimo bezumownego zajmowania lokalu, nie płacili. Co do wypowiedzi@ juja, to jest ona dość ogólna. Szczegóły działań ze strony gminy i ZUK w stosunku do liczenia się przez nich z sytuacją prawną nieruchomości, a co za tym idzie prawomocnych wyroków, były wręcz niepojęte. Na prawowitych właścicieli nasyłana była policja i straż miejska, powyrywane zostały bramy, próbowano powyrywać przewody elektryczne. Właściciele nieruchomości również złożyli pozew do sądu o wydanie nieruchomości. Gminna spółka opuściła ją dopiero w ostatnim dniu przed uprawomocnieniem się postanowienia o nakazie opuszczenia bezprawnie zajmowanego terenu. Gmina znała sytuację prawną, to opuściła nieruchomość dopiero po uprawomocnieniu się wyroku. Teraz czyni zarzuty komuś, kto postępuje tak samo. I żeby było jasne, że i jedni i drudzy byli i są oceniani przeze mnie krytycznie.
@ Para, a jakie zdanie, twoim zdaniem ma na sprawę Kasprowicz, skoro twoim zdaniem, jakieś ma?
-
Gość: ixek, d28-194.icpnet.pl
2014/02/06 13:35:28
parodia... Na jakiej podstawie opłacają czynsz? :P

Co do reszty to masz racje i tamto zachowanie gminy było niepoważne i to zachowanie dwóch spółek jest niepoważne. W każdym razie ja z wypowiedzi juja wyczytałem, że postępowanie gminy było złe, a spółek jest dobre i do tego się odniosłem.
-
Gość: zibi, adp113.neoplus.adsl.tpnet.pl
2014/02/06 14:16:24
Niestety mleko się wylało,a teraz to tylko walka ze skutkami źle podjętych decyzji. Gmina zobligowana do zapewnienia ochrony zdrowia mieszkańców zapomniała o pacjentach NFZ. Jeżeli p. Ratajczak mówi:
"Teoretycznie, gmina mogłaby wynająć ten budynek na dowolne usługi i miałaby do tego pełne prawo, i większą korzyść finansową, ale ze względu na mieszkańców, którzy przyzwyczaili się, że w budynku na Dworcowej jest przychodnia, chcemy, żeby ta funkcja została podtrzymana" Cóż z tego ze tak mówi skoro w warunkach przetargu nie określa nawet ilości lekarzy rodzinnych (podobnie jak w Pecnej) a daje możliwość : z przeznaczeniem na świadczenie usług medycznych w zakresie podstawowej opieki zdrowotnej, z możliwością dodatkowego świadczenia innych usług medycznych, zwanych łącznie usługami medycznymi, w szczególności, choć nie wyłącznie w ramach umowy z Narodowym Funduszem Zdrowia. Jeżeli takiej sytuacji nie dało się przewidzieć tzn ktoś nie nadaje się aby nam stwarzać i organizować warunki społeczne do czego się sam zobowiązał podejmując pracę w Urzędzie i system prawny. Teraz nowy najemca będzie dyktował warunki ilu lekarzy z NFZ umieści w naszym ośrodku zdrowia.
-
2014/02/06 19:42:29
Po spotkaniu: we wtorek, wszystkie spółki mają się spotkać z przedstawicielami gminy, by ustalić zasady funkcjonowania ich wszystkich w jednym budynku, z tym, że dotychczasowi najemcy mają przedstawić harmonogram stopniowego opuszczania budynku. Z końcem stycznia dotychczasowi najemcy złożyli dwie skargi do rady gminy na burmistrza Zofii Springer Mosina w związku z przetargiem na najem pomieszczeń. Na dzisiejszym spotkaniu radni opozycyjni złożyli wniosek do przewodniczącego rady miejskiej ws zwołania sesji nadzwyczajnej poświęconej skargom złożonym przez spółki na burmistrza. Radni chcą zbadać sprawę szybko, aby rozwiać wszelkie wątpliwości. Sesja powinna zostać zwołana w ciągu 7 dni, a więc najpóźniej w przyszły czwartek. Nadto spółki poinformowały, że złożyły skargę do WSA, nie wykluczają także złożenia pozwu do sądu cywilnego o unieważnienie postępowania przetargowego i unieważnienia umowy gminy z Medicomplex. Nie wiadomo jednak czy rada skieruje skargi do komisji rewizyjnej celem ich merytorycznego rozpatrzenia. Gmina weszła na drogę sądową składając pozew do sądu przeciwko spółkom o wydanie nieruchomości. Dotychczasowi najemcy oddali klucze do przychodni ZUK-owi- administratorowi budynku. Nie poinformowali jednak, że założyli alarm antywłamaniowy. Gdy pracownica ZUK dziś przed zebraniem, w MOK, chciała wejść do budynku, rozległ się alarm. Na miejsce przyjechała policja. Na zebraniu przedstawiciele spółek poinformowali, że celem założenia alarmu była chęć skutecznej ochrony drogiego sprzętu diagnostycznego, który znajduje się wewnątrz obiektu. Gra toczy się o wielkie pieniądze z NFZ, w perspektywie 10 lat może wchodzić w grę około 20 milionów złotych. Jestem przekonany, że dopóki sądy powszechne prawomocnie nie orzekną w sprawie, spór będzie trwał. Póki co, wszystko pozostaje po staremu.
-
Gość: , net130.radionetsc.com
2014/02/06 19:50:13
Kto przewodził temu dzisiejszemu zgromadzeniu ? Nieetatowy zastępca burmistrza Waldemar Waligórski czy też ktoś inny ?
-
2014/02/06 20:04:20
Dokładnie ten, którego wymieniłeś
-
Gość: , net130.radionetsc.com
2014/02/06 20:12:43
Chłopina może dostać zawrotu głowy ! Takie wyróżnienie ! Mąż opatrznościowy Gminy ! Nie przenoście nam stolicy do Czapur !
-
Gość: OBSERWATOR, eqi248.neoplus.adsl.tpnet.pl
2014/02/06 21:24:01
Spór się toczy ale w czym zawinili mieszkańcy gminy. Podstawowym zadaniem Burmistrza jest zapewnienie bezpieczeństwa, spokojnego życia bez haosu , który został nam mieszkańcom zafundowany. Rada zwiększyła kompetencje Pani Burmistrz Zofii Springer więc nie ma żadnego usprawiedliwienia co do odpowiedzialności za zaistniałą sytuację odpowiada Pani Burmistrz. Warunki jakie określiła są konsekwencją zadłużenia gminy - brak pieniędzy- to dzierżawca będzie ponosił nakłady finansowe na modernizację gminnego budynku przeznaczonego do świadczeń usług lekarskich. Czy dzierżawcy we wszystkich budynkach muszą ponosić nakłady NIE. We wsi Pecna Pani Burmistrz ze środków budżetowych modernizację zrealizowała, więc Spółki mosińskie miały pecha, że polityka stosowana przez Panią Burmistrz się zmieniła. Stanęli przed faktem zgodzenia się na propozycję P. Burmistrz lub odmowy. Spółki wybrały drugi wariant.
-
Gość: OBSERWATOR, eqi248.neoplus.adsl.tpnet.pl
2014/02/06 21:49:14
Spółki wynajmujące pomieszczenia wiedziały iż z końcem 2013 r. nie będą korzystać z dzierżawionych pomieszczeń . Mając na uwadze podpisany kontrakt z NFZ winny leczyć swoich pacijentów do 2016 roku. Jakie działania podjęły SP. aby wynająć inny lokal by leczyć mieszkańców, skoro nie mogły spełnić warunków określonych przez Panią Burmistrz czyżby liczyły iż pacijęci wymuszą lepsze warunki dla Spółek?
Skąd taka beztroska? A gdzie dobro pacijenta?
Przcież, gdy nas się tak lekceważy to mimo przyzwyczajenia i zaufania do rodzinnego lekarza zniecierpliwiony pacijent przepisze się do innego ? Raz stracone zaufanie trudno odbudować.
Prędzej czy później pomieszczenia będzie trzeba opuścić przewlekanie sprawy, walka o unieważnienie podpisanej umowy to są działania na co najmniej 6 miesięcy. Tym czasem Spółki do tego czasu mogą już nie mieć pacijentów bo się przepiszą do innych na co sama Pani Burmistrz Zofia Springer zwraca uwagę mieszkańcom w swoim piśmie-ulotce wrzucanej do skrzynek. Myślę iż Sp. są świadome tego faktu i w walce, którą toczą wliczyły takie ryzyko.
-
2014/02/06 21:57:54
@ obserwator, ludzie są bardziej przywiązani do miejsca przychodni i nazwy. Większość z pacjentów nie wie, że pierwotna VM, to nie ta sama spółka, do której przed wieloma laty się zapisali. Spółka zmieniła właściciela, ale nie zmieniła miejsca działalności. I jak się domyślam nie odbyło się to za darmo, tylko za konkretną grubą forsę.
-
Gość: pela, ehn75.neoplus.adsl.tpnet.pl
2014/02/07 03:26:38
i coz ...odbylo sie zapowiadane spotkanie czy nie ?jaki mialo przebieg jesli sie odbylo ?kto uczestniczyl w tym spotkaniu a kto nie ? jaki efekt spotkania?a moze zostalo odwolane?a moze ...i tu da sie postawic jeszcze inne pytania...Lukaszu?halo?bedzie artukul?:-))


-
Gość: , 78.133.162.12*
2014/02/07 09:00:17
O przebiegu spotkania przeczytasz tutaj: www.gazeta-mosina.pl/2014/spor-wokol-przychodni-w-mosinie/
-
Gość: oj tam, 77-253-202-60.ip.netia.com.pl
2014/02/07 09:11:57
"Po spotkaniu: we wtorek, wszystkie spółki mają się spotkać z przedstawicielami gminy,"
No k....... brawo :) Po miesiącu wymyślili,że konieczne jest spotkanie z władzami gminy:)
-
2014/02/07 09:37:54
Tekst na gmp, podobnie jak w Głosie dość jednostronny. @ oj tam, Nieźle, co?
-
Gość: Paranienormalny, ip-31-0-73-34.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
2014/02/07 09:41:43
Pela.ty chyba cierpisz na bezsenność.
-
Gość: , net130.radionetsc.com
2014/02/07 17:38:14
Pela pracuje jako stróż nocny.
-
Gość: pela, ehn75.neoplus.adsl.tpnet.pl
2014/02/07 17:52:59
myslalam ze bedzie nowy artykul ale teraz widze ze spotkanie opisane :-))-stroz nocny gosciu tez dobra praca -choc ja czesto pracuje w nocy no coz nie jako stroz ale przy komputerze -pisze -dzieki Lukaszu za informacje :-))
-
Gość: pels, ehn75.neoplus.adsl.tpnet.pl
2014/02/07 18:06:53
pewnie chcesz gosciu wiedziec co pisze ?niestety nie powiesc ale czesto dlugo pracuje przy komputerze -coz takie tempo zycia -spraw tyle nie raz i nie dwa brak czasu na sen -a ty Gosciu Dobranocka i spac?:-))
-
2014/02/07 18:39:18
Nowa spółka weszła do budynku, ale na razie jeszcze nie zajęła żadnego z gabinetów. Mogą poruszać się tylko po korytarzach i klatce schodowej. Na spotkaniu , o czym zapomniałem napisać, padła informacja, że burmistrzostwo poleciło straży miejskiej udaremnić spółkom napełnienie zbiorników z olejem. Rozkaz został wykonany, potem był rozkaz wyłączenia przez ZUK ogrzewania w przychodni. Obecnie, klucze do kotłowni mają nowi najemcy. Mam nadzieję, że nie przyjdzie im do głowy wyłączania ogrzewania w czasie mrozów, bo jakby nie patrzeć, pacjenci VM i C, to potencjalni pacjenci nowej spółki.
-
Gość: Wojciech, 77-254-66-229.adsl.inetia.pl
2014/02/07 20:54:01
W Puszczykowie w przychodni na ul. Poznańskiej prowadzony jest od jakiegoś czasu remont. Firma POZMED(gabinet lekarza rodzinnego) jak było można to przyjmowłai w budynku a gdy remont już był mocno zaawansowany to przenieśli gabinety do budynku kilka posesji dalej i funkcjonują bez problemów. Nasze "święte" spółki C. i V.M. tak się przyssały do mosińskiej przychodni jak niemowlak do matczynego cyca. Gdyby im zależało na leczeniu pacjentów(mają pokaźny portfel kartotek) a nie na tanim budynku to by znaleźli sobie nowe lokum, zrobili akcje informacyjną i działali dalej. Mieli by w nosie zośkowe humory. Medikomplex wcale nie byłby górą w tej roszadzie. C. i V.M. widać nie odnaleźli się jeszcze w twardych warunkach rywalizacji rynkowej. Za obecną sytuację odpowiedzialni są:
1. Nieporadne burmisie mosińskie - może trzeba zatrudnić " animatora ośrodka zdrowia" tak jak w przypadku "zielonego rynku".
2. C. i V.M. pazerne i nieelastyczne w działaniu - takie firmy same się wyeliminują.
Wymienionym w punkcie 1. i 2. należą się w dowód uznania za zaistniałą sytuacje zużyte opony - takie do spalenia.