Tutaj komentujemy wydarzenia polityczne, społeczne i kulturalne w gminie Mosina
Blog > Komentarze do wpisu

ŻENUJĄCA PANI BURMISTRZ

Pani burmistrz po raz kolejny ośmieszyła się.

W kwietniu  na sesji zadałem pytania naszej królowej. Odpowiedziała, że otrzymam odpowiedź na piśmie za dwa tygodnie. Wierząc w zapewnienie włodarza, cierpliwie czekałem. Do kolejnej sesji- majowej odpowiedź nie nadeszła. Na sesji majowej, a więc po miesiącu ponownie pytam burmistrza o to samo, kolejny raz zostałem zapewniony, że na pewno za dwa tygodnie otrzymam odpowiedź. Znowu zostałem okłamany przez panią burmistrz. na sesji czerwcowej, a więc po dwóch miesiącach znowu dopominam się o to samo. Ku zaskoczeniu usłyszałem odpowiedź, że dziś przekazano odpowiedź na moje pytanie. To, że jestem "internetowy" mam smartfona z dostępem do sieci sprawiło, że mogłem sprawdzić pocztę elektroniczną.

Odpowiedzi na pytanie znowu nie było, niestety. Było tylko żenujące pismo podpisane przez  panią burmistrz, świadcząca o poziomie jej kretynizmu.

Jakie zadałem pytanie?

W kwietniu na sesji pytałem o efekty działalności  zatrudnionego w marcu asystenta ds obsługi medialnej. Chciałem, aby burmistrz przekazała mi informację o tym ile sprostowań do mediów wysłał Bogdan Lewicki, ile udzielił informacji prasie i gdzie to wszystko się ukazało.

Oto odpowiedź!


Poniżej przedstawiam odpowiedź Zofii Springer burmistrza gminy Mosina, osoby z wyższym wykształceniem, nauczyciela, człowieka, który jest raczej inteligentniejszy od dżdżownicy. 

Pytałem o te sprostowania nie bez powodu gdyż główną przyczyną jego "zatrudnienia" 

 były liczne, nierzetelne, kłamliwe artykuły prasowe, które przedstawiały gminę Mosina w złym świetle. Asystencina na sztucznym stanowisku urzędniczym zarabia dobrze, choć nie ma powodów do jego zatrudnienia, bo sprostowań nie pisze, nie wypowiada się w mediach, nie widać go też podczas imprez gminnych. Ja widziałem go dwa razy na sesji uroczystej i święcie strażaka. Z tego pierwszego wydarzenia mogliśmy obejrzeć efekt pracy- fotorelację w dużej mierze przedstawiającą łyse potylice zaproszonych na sesję gości. 

Powiem wprost, asystent ds obsługi medialnej, w celach do których został zatrudniony, jest po prostu niepotrzebny z uwagi na brak jakichkolwiek powodów. Tylko nieliczni, w tym ja wiem dlaczego Lewicki został zatrudniony, potwierdziła to na sesji czerwcowej Zofia Springer. 

Pomijam w tej żałosnej odpowiedzi kłamstwo i manipulację zastosowaną przez włodarza, bo pytania pierwotnie zadałem w kwietniu, w maju tylko upomniałem się o odpowiedź.

Odpowiedź na moje pytania, a raczej jej brak, jest bezsensowna  i nielogiczna.

Podczas jednej z rozpraw sądowych, pani Zofia Springer żaliła się sędziemu, że napisałem o niej na blogu, iż ma ptasi móżdżek.  Oczywiście skłamała, bo nigdy tak nie napisałem. Jednak po przeczytaniu odpowiedzi którą wszyscy mogą tu wyżej widzimy, jestem skłonny przychylić się do tezy o ptasim móżdżku pani Zofii Springer.

Wracając jednak do tematu. Po małej polemice w trakcie sesji na temat udzielonej odpowiedzi poprosiłem panią burmistrz, aby to asystent przygotował sprawozdanie ze swojej działalności, skoro burmistrz nie wie nic o sprostowaniach i wypowiedziach medialnych swojego asystenta.

 

 

 

 

 

  


   

sobota, 30 czerwca 2012, fakty.mosina
Za komentarze w tym wątku odpowiedzialność ponosi wyłącznie autor komentarza. Administrator strony kasuje komentarze nie na temat oraz sprzeczne z powszechną netykietą. Wszelkie uwagi co do komentarzy proszę kierować na adres: fakty.mosina@gazeta.pl. Admin

Polecane wpisy

  • KONTROWERSYJNY PLAN DLA KROSINKA

    W dniu 9 maja(środa) o godzinie 18 w Krosinku odbędzie bardzo ważne spotkanie  Uwaga mieszkańcy Krosinka. Burmistrz wraz z planistami przedstawi proje

  • NADWYŻKA CZY PORAŻKA?

    Finanse gminne to skomplikowana materia. Deficyt w kasie można nazwać nadwyżką finansową, a niewykonane inwestycje uznać za wykonane. Przychodzę na ostatnią se

  • DŁUŻSZY TO JEDNAK DŁUŻSZY

    Basen pływacki, który ma powstać w Mosinie wielu cieszy. Oczywistym było więc, że będzie to pełnowymiarowy basen o długości 25 metrów. Niestety, dla zastępcy b

Komentarze
Gość: fragles, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
2012/06/30 15:10:25
Łukasz,wykorzystaj Ustawę o dostępie do informacji... W razie problemów pomocą
służy www.informacjapubliczna.org.pl/12,213,masz_pytanie__nasi_eksperci_odpowiedza.html
Jesteś Radnym ale też i obywatelem.Brak odpowiedzi w terminie,ponaglenie,WSA,NSA.
Nie prześlą akt do sądu w terminie-wniosek o ukaranie.W/g mnie to jest właściwa droga.
-
Gość: fra, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
2012/06/30 17:11:09
Fragles, głupi jesteś. Kasprowicz odpowiedź dostał,ale ona go nie satysfakcjonuje. I tu leży cały szkopuł. Prowadzenie statystyk w sprawie asystenta nie należy do info publicznej, więc swoją podpowiedź schowaj głęboko, bo się kompromitujesz, najpierw sprawdź, co to jest info publiczna! Fragles ty chyba masz doświadczenie w donosach i włóczeniu sie po sądach. To jest tak jak ktoś siedzi w domu i nic nie robi, to ma głupie pomysły i jeszcze chwali się nimi na lewo i prawo...Przepraszam za moją pełną emocji odpowiedź, ale nie toleruję aż tak wielkiej głupoty, jaką prezentuje Fragles...
-
2012/06/30 18:19:14
pytałem konkretnie ile sprostowań napisał, gdzie się ukazały orz gdzie i na jakich łamach się wypowiedział. Potem ogólnie to nazwałem statystykami aktywności asystenta. Pytania były proste jak drut. Gdyby była potrzeba sprostowań i zostałyby one wysłane, nie wspomnę o ich publikacji, to pani burmistrz pochwaliłaby się nimi, podobnie byłoby z wypowiedziami asika w mediach. Nic nie robi więc nie ma się czym pochwalić, a kasa leci. Asik jest bo jest. Pani burmistrz zapewne chce mieć tych asików jak najwięcej, szczególnie od PR. co do sądu administracyjnego. nie będę narażał gminy na kolejne procesy, tylko dlatego, że burmistrz zachowuje się jak kretynka.
-
Gość: Hubert., *.tktelekom.pl
2012/06/30 19:30:32
Przyznaj Łukasz ,że twoim zadaniem jest dopiec ZS .I znowu coś znalazłeś.Za chwilę tobie podobni na blogu rzucą się na nią jak padlina na żer.Nic innego nie potraficie.Ty się dziwisz ,że masz procesy?A może ci o to chodzi? Nic tak nie nobilituje jak proces o zniesławienie.Nazwanie kogoś ptasim móżdżkiem,kretynką to prosta droga do tego.
-
Gość: bez, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
2012/06/30 20:01:17
Ot, cały Kasprowicz...
-
Gość: hm?, *.adsl.inetia.pl
2012/06/30 20:21:24
Nikt nikogo tutaj nie nazywa kretynką ani ptasim... tak mi się przynajmniej zdaje.No, ale może się nie znam
-
Gość: Hubert., *.tktelekom.pl
2012/06/30 20:38:39
Zle ci się zdaje.Poczytaj to co napisał Łukasz ,a nie będziesz pisał głupot.
-
Gość: the naturat, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
2012/06/30 21:51:04
Pismo zgrabne, pasuje do każdego stanowiska. Uniwersalne. Z komuny pamiętam taką ściągawkę dla aktywu , kartka A4 starczała na wiele godzin przemówienia.
Mi ZS zwisa i powiewa, fakt jest taki, że na pytanie nie odpowiedziała.
-
Gość: zibi, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
2012/07/01 01:13:50
@Hubert:::Dzisiaj podziękowań za dzielność od kolegi nie będzie.Piszesz"Za chwilę sobie podobni na blogu rzucą się na nią jak p a d l i n a na ż e r ".Widziałeś już coś takiego bo ja nie. Padlina nie ma prawa się rzucać -bo nie.Czytaj ze zrozumieniem tekstu Łukasz nigdzie nie napisał tego co mu zarzucasz.Może to wpływ temperatury lub jeden drink za dużo albo jeszcze coś gorszego?
@fra lub bez:::Wystarczy że p.burmistrz będzie przestrzegać KPA (pomijając merytorykę)jeżeli nie to wtedy działać jak pisze fragles
-
Gość: , *.aname.net
2012/07/01 01:24:56
jakby springerowa nie przestrzegała KPA toby już nie byłą burnistrzową. A ciągle jest.
-
Gość: Hubert., *.tktelekom.pl
2012/07/01 06:57:56
Zibi .Masz rację w jednym.Faktycznie z padliną przesadziłem.Powinienem napisać drapieżniki.A co do dalszych.Piszesz,że Łukasz nic takiego nie napisał.Przeczytaj ze zrozumieniem tekst wstępny a na samym końcu dojrzysz to co napisałem-ptasi móżdżek.Następnie w jednym z wypowiedzi Łukasz nazwał ZS kretynką .Nie pisz zatem ,że to ja piszę niestworzone rzeczy.
-
2012/07/01 09:58:13
Hubciu, ty na prawdę nie umiesz czytać ze zrozumieniem. Niekoniecznie trzeba być kretynem, by jak kretyn się zachowywać. A co ptasiego móżdżku napisałem tylko, że skłaniam się do tezy o tym fakcie
-
Gość: fragles, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
2012/07/01 10:48:08
Temu co próbował ze mną "polemizowac"-głupków nie sieją,sami się rodzą,także w Mosinie.Łukasz ty też poleciałeś demagogią -"nie chcę narażac gminy na koszty".
Dobrze wiesz,że w WSA koszty nie są duże a Pani Burmistrz tak długo nie będzie
przestrzegac ustawy o dostępie...jak jej się na to pozwoli.Zauważcie jedno,specyficzne
kłopoty z dostępem do informacji występują w gminach obsługiwanych przez tę samą
kancelarię prawną.Zatem za pieniądze podatników blokuje się dostęp do informacji.
-
Gość: mosiniak, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
2012/07/01 10:52:51
To że Springerowa jest nadal burmistrzem wcale nie dowodzi, że przestrzega k.p.a.
-
Gość: Hubert., *.tktelekom.pl
2012/07/01 11:32:35
Łukaszku! napisałeś o poziomie kretynizmu u ZS .Jeżeli piszesz o kimś w taki sposób to nie odwracaj kota ogonem.Ja dobrze zrozumiałem.
-
2012/07/01 12:21:50
poziom kretynizmu to nie to samo co stwierdzenie kretyn.
-
Gość: OBSERWATOR, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
2012/07/01 13:02:36
Burmistrz zatrudnia urzędników i to jest zgodne z prawem. Jednak rada wyznacza środki na ich pensje. Moim zdaniem nie tylko Pan Łukasz powinien pilnować wydatków przecież Rada ma organ Komisję Rewizyjną i przed nią Burmistrz musi się wykazać argumentami. Tej Komisji nie może lekceważyć (tak jak P Łukasza) . Jeżeli podejdziecie rzetelnie do tematu to śladu po tym Panu nie zostanie (przecież z własnej kieszeni Pani Burmistrz go nie opłaci).
-
Gość: the naturat, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
2012/07/01 15:30:29
Szanowna Obserwatorko, będzie Pani uprzejma swojego radnego ustawić do pionu.

Przez szacunek dla Pani pracy i dla człowieka personaliów nie podam.
-
Gość: , 82.192.79.*
2012/07/01 22:11:17
lukaszek kolejny raz pokazuje jakim jest bucem. Burmistrz jest szefem urzędu i to on zatrudnia i zwalnia pracowników. Lukaszek ma mówić springerowej kogo ma zatrudniać? Popiskuje jak mały psiaczek że springerowa taka zła bo mu nie odpowiada na jego genialne pytania i tyle. Podejrzewam że ten asystent ma niezły ubaw patrząc jak bucek się ciska, bo mogę się założyć że bloga czyta.
-
2012/07/01 23:10:28
Wykazałem przecież, że ten człowiek nie jest do niczego potrzebny, a co z tym zrobi burmistrz, to jej sprawa.
-
Gość: probucek, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
2012/07/01 23:31:13
Komisja Promocji wykazała, że Kasprowicz nie jest potrzebny i zobaczcie jaki efekt- nie ma już komisji Kasprowicza. A w przypadku asystenta - pieski szczekają a karawana idzie dalej...Oj głupiś ty Kasprowicz głupiś...
-
2012/07/02 00:00:34
Sam złożyłem wniosek o to, żeby nie być w tej komisji i poprosiłem komisję o zaopiniowanie mojego wniosku. poparli. Chciałem mieć pewność, że n komisji zagłosują za moim odejściem z komisji, bo nie chciałem być zakładnikiem tych ludzi. za Moim odejściem z komisji głosowało na sesji 7 radnych, no i ja jako ósmy.
-
Gość: p at ela, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
2012/07/02 09:28:58
Podejrzewam u burmistrza poważne ograniczenie intelektualne, skoro wysmażenie takiej bzdury zajęło jej dwa miesiące. Zastanawiam się jak to jest u niej z poważniejszymi sprawami niźli odpowiedź radnemu. W sumie się nie dziwię, że takie klęski jak Aquanet, Habitat, bloger z Mosiny, strata subwencji dla Krosna jej się przytrafiły.
-
Gość: , 82.192.79.*
2012/07/02 09:30:36
Ja wykazałem wielokrotnie że lukaszek to buc i co? G...wno.
Bucu to springerowa jest szefem urzędu i ona decyduje kto jest jej potrzebny a kto nie, bo ona firmuje urząd a nie ty.
Jak ciebie wybiorą burmistrzem to będziesz mógł zatrudniać kogo chcesz, a teraz ty bucu chcesz wykazywać że ktoś w urzędzie jest potrzebny a ktoś nie. Wali mnie asystent ale ty ćwoku myślisz że np grobelnemu albo Grabkowskiemu radni mówią kogo ma zatrudniać?
Teoretycznie mogła sobie zatrudnić nawet asystenta nie do spraw mediów ale "zwykłego" i to na cały etat. Bucu to prawo daje jej takie możliwości.
-
Gość: Madera, *.internetdsl.tpnet.pl
2012/07/02 09:58:37
Hola,hola 82 itd. Łukasz jest radnym i ma święte prawo kwestionować, sprzeciwiać się i nagłaśniać niegospodarność burmistrza. Jeszcze raz podkreślę : to niezbywalne prawo radnego.
-
Gość: p- at ela, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
2012/07/02 10:04:39
Nie wiem po co tak się nakręcasz. Czy Łukasz apeluje o zwolnienie kogokolwiek z urzędu. Według mnie stwierdza, brak potrzeby pisania sprostowań, udzielania wypowiedzi mediom itd. przez tego pana powoduje, że w ocenie Łukasza, asystent jest zbędny. A to co zrobi burmistrz, faktycznie masz rację, jest to sprawa burmistrza. Poza tym, prawo prawem, ale realne potrzeby i dbałość o publiczny grosz, powinny być na pierwszym miejscu u każdego burmistrza
-
Gość: the naturat, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
2012/07/02 10:21:20
Burmistrz firmuje, to się zgadza. Tyle, że Ty ( specjalista od bucowatości ) , wielu innych z bloga i ja firmujemy to swoimi podatkami, więc mamy prawo wiedzieć na co są wydawane.
Kto ma pytać, zwykły obywatel ? Łukasz zadał konkretne pytanie, odpowiedź dostał idiotyczną.
Mnie ten asystent wali , może być i 5 następnych, ale zwyczajnie chcę wiedzieć czy istnieje taka potrzeba. O przyspawaniu naszej władzy do stołka i koryta nie ma sensu dyskutować. Czerpią pełnymi garściami, to kwestia charakteru , niczego więcej.
A co do buca Łukasza, nazwałeś go bucem bo nieustannie za wszystko krytykuje ZS ( czasem rzecz jasna przesadnie ) , więc skoro Ty zawsze krytykujesz Łukasza, za wszystko to zgodnie z logiką zasługujesz na miano buca ?? Weź się wyluzuj, nasz burek ZS ma wzloty i upadki, dla mnie zdecydowanie więcej upadków, mnie kwiaty nie potrzebne , za to porządek i przejrzystość i owszem.
-
Gość: , 82.192.79.*
2012/07/02 14:22:24
lukaszek jest bucem nie dlatego że krytykuje springerową. Jest bucem bo jeszcze żaden jego genialnych zarzutów się nie sprawdził a prawie każdy wg lukaszka to kryminał. Czy odkrył coś za co springerowa zostałąby pociągnieta do odpowiedzialności? Nie. Więc dla mnie jest bucem i na dodatek kłamczuszkiem, bo to o czym pisze to nie skandale tylko pierdoły zfrustrowanego buca.
-
2012/07/02 14:36:13
śmieszny jesteś z tym wywodem
-
Gość: ., *.tktelekom.pl
2012/07/02 14:36:16
Popieram Gościa w całej rozciągłości.Na blogach Lukasza nic tylko łamanie prawa przez ZS.Stale coś wymyślacie i nic wam nie wychodzi.
-
2012/07/02 14:51:01
ile tych łamań prawa jest na tym blogu przez burmistrza? bez przesady. ubezpieczenia- dostała przecież karę, fakt, symboliczną, wieża widokowa- poprawki miały miejsce, a postępowanie trwa. Spalarnia opon- uchylona bezprawna decyzja, Rohr- na wniosek prokuratora, decyzja uchylona, subwencja oświatowa dla Krosna zabrana. Coś jeszcze? habitat przerznięty, Aquanet - przerżnięty.... a ile jest porażek prawno- finansowo- sądowych o których nie wiemy. Masz jeszcze jakieś pytania?
-
Gość: anty buc, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
2012/07/02 21:48:37
te, bucefał, a jak nazwiesz apel radnego Rogalki, który wnioskuje o to, aby burmistrz odsunęła pewną urzędniczkę od jej czynności służbowych, tylko dlatego, że nie uzyskał satysfakcjonującej odpowiedzi na zadane pytanie? A jak wiadomo radny społecznik, wystawiający faktury za swoją służbę społeczeństwu wywodzi się z gniazda nowoczesnych radnych.

-
Gość: ktoś, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
2012/07/02 22:43:30
Mało, że każe ją pozbawic zaszczytu odpowiadania na JEGO pytania, to jeszcze ma w pogardzie użytkowników dwóch kółek, tak jakby samochód był gwarancją mądrości. Nieładnie panie radny, nieładnie. Wiemy, że ma pan samochód, ale co z tego wynika? NIC. Sodówka do głowy uderzyła.
-
2012/07/02 23:07:46
hm?
-
Gość: ????, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
2012/07/03 08:58:13
A o co kaman z radnym J.R.??
-
Gość: nieważne jaki kot - czarny czy biały, ważne żeby myszy łapał, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
2012/07/03 20:30:35
łukaszku znów twoja bezczelność ujrzała światło dzienne... Cóż jak to Emil Ciorian powiedział: "bezczelność jest do przyjęcia tylko u wariatów"
-
2012/07/03 20:53:40
WTF? Czarny Kocie? Długo szukałeś odpowiedniej sentencji?
-
Gość: , *.aname.net
2012/07/03 23:36:57
bez przesady. Bezczelny chyba tylko w tym względzie że wmawia ludziom że wszystko co robi to dla idei a robi to dla kasy. Jak wynika z jego oświadczenia majątkowego za ten rok Dieta radnego to u niego główne źródło dochodów i to znacznie przekraczające inne.
-
Gość: , *.tktelekom.pl
2012/07/04 06:51:11
Przecież to wiadomo od dawna.Załapal się na fuchę i teraz gra.Przypiął się do opozycji bo łatwiej jest krytykować.Zobacz,że od pewnego czasu tylko on jest i paru klakierów, i to wystarczy.Tuzy opozycji nie wypowiadają się. na tych blogach.Niech inni się za nich wypowiadają Tak jest i teraz.Coś wiedzą o odprawie ,nie wiedzą kogo dotyczy ,ale już wydali wyrok.Dlaczego nie poczekają na ostateczne wyjaśnienie sprawy?Chodzi o robienie zadymy.W końcu za to im płacąl
-
Gość: , *.astornet.eu
2012/07/04 07:09:38
To kto więc należy do tuzów opozycji jak nie Łukasz Kasprowicz ?
-
Gość: dex, *.icpnet.pl
2012/07/04 10:43:57
Czy ty jesteś z PiSu? Poziom jadu podobny. Burmistrz nie jest idealna (ba daleko do ideału) ale poziom dialogu stosowany przez adwersarzy jest na tak żałosnym poziomie, że szkoda gadać. Inna bajka że Mosina nie miała nigdy szczęścia do burmistrzów. Poprzedni to była dopiero tragedia. Obecna to przynajmniej "pod publikę" coś robi.
-
Gość: , *.astornet.eu
2012/07/04 11:00:33
Czy zadanie pytania na blogu jest równoznaczne z członkostwem w PIS-ie ?
Dex czy ty czasem nie polujesz na czarownice ? A może jesteś szefem PO w Mosinie ?
-
Gość: make money, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
2012/07/04 13:09:13
www11.aname.net jeśli mówisz o skoku na kasę w wykonaniu Kasprowicza, to zobacz dochody innych biednych- bogatych radnych. Man na myśli księgową Wiesławę Manię, radnego osucha, którego dochód jest znacznie niższy niż kasa z samorządu, Dochody radnego- Kierownika kopalni żwiru są zdecydowanie niższe niż dochód z samorządu. A co najważniejsze to zobacz ile zarabia szef Rady Miejskiej Waldemar Waligórski. 500 złotych miesięcznie. Kasprowicz ma więcej od każdego z nich Więc nie opowiadaj bzdur, Myślę jednak, że część radnych, nie koniecznie chce tej, jak powiadasz kasy, chcą coś po prostu robić, być potrzebnym, może ważnym. Może chcą po prostu zagospodarować sobie czas.
-
Gość: the naturat, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
2012/07/04 13:34:45
Taki urok oświadczeń majątkowych :) . A co do diety, szczerze to trzeba być dość zdesperowanym, żeby te marne grosze traktować jako źródło utrzymania.
Przecież te oświadczenia to śmiech na sali. Firma na brata, dom żony, grunt syna, itd.
Z drugiej strony ciekawa byłaby weryfikacja radnych gdyby mieli pełnić funkcje za darmochę...
Tylko niech nikt nie pisze, że wtedy będą brali lewizny, bo trudno sobie wyobrazić, żeby dieta była hamulcem przed lewizną dla skrzywionego umysłu.
-
Gość: , *.astornet.eu
2012/07/04 19:43:53
Jak się Obywatelowi wydaje że oświadczeniach majątkowych jest lipa no to trzeba napisać do Urzędu Kontroli Skarbowej. Oj potrafią prześwietlić , potrafią.
-
Gość: dex, *.adsl.inetia.pl
2012/07/04 21:41:31
siec.astornet.eu, nie pisałem do Ciebie, tylko odnosiłem się do postu. I nie, nie jestem ani z PiS (chroń Boże) ani tez z PeO czy czegokolwiek innego.
-
Gość: the naturat, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
2012/07/04 21:49:42
Nie wydaje się, takie mamy prawo. Można nic nie mieć ...
-
Gość: , *.astornet.eu
2012/07/04 21:51:40
To już nawet Kononowicz powiedział że nie będzie nic, nic nie będzie.
-
Gość: ., *.tktelekom.pl
2012/07/05 09:56:17
Otrzymałem wczoraj ''Czas Mosiny''.Myślę ,że nie odkryję Ameryki kiedy napiszę,że powstanie gazety jest ściśle związane z Faktami.Ponieważ Fakty rzadko kto kupuje [zawsze znajdują się w Tafie],trzeba było dotrzeć do tych co nie chcą ,lub nie mogą czytać blogów .Dlatego M.K. postanowiła wydawać tę gazetę.[ciekawe kto daje na to kasę]Myślę,że Fakty niedługo upadną.Społeczeństwo Mosiny ma w nosie gierki polityczne miejscowych polityków[politykierów]i nie czytają blogów Łukasza.To co tam jest napisane jest również tematem Czasu Mosiny.I tu jest pies pogrzebany.Nie chcesz spojrzeć w komputer to dostaniesz gazetę za darmo.Atakowany M.M jest gazetą informacyjną.Gdzie mamy dowiedzieć się o niektórych sprawach organizacyjnych?Z PR punktu widzenia ,to doskonały pomysł.Ludzie będą mieli jedynie słuszne wiadomości-prosto do domu.Myślę ,że każdy sam oceni to i oddzieli ziarno od plew.
-
Gość: the naturat, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
2012/07/05 10:33:56
Odkryłeś, kompletnie nie trafiłeś. CO ma niby wspólnego MK z FMP ? Z czyich pieniędzy ? Z własnych , nie z Twoich jak w przypadku MM. Nie chcesz , nie czytaj, proste.
Bez względu na Twoją ocenę zawartości doceń wkład pracy, napisać, złożyć, zapłacić za druk i kilka dni dystrybucja ( własnymi siłami i środkami finansowymi ). MM za Twoje , widzisz różnicę ?
Gdyby MM informował rzetelnie i uczciwie , nie byłoby potrzeby tego prostować.
Nawet jeśli CM jest upolityczniony i prawda leży po środku między MM a CM, to sielanki nie ma.
-
Gość: the naturat, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
2012/07/05 10:40:19
"Atakowany M.M jest gazetą informacyjną" - jaką ? Informacyjną? Jest jedynie słuszną tubą władzy, gdzie i owszem informują Cię o samych sukcesach. Bądź proszę obiektywny. Obie gazety mają odchył , wystarczy przeczytać obie i samemu wyciągnąć wnioski.
W CM znalazłem kilka ciekawych artykułów zupełnie bez związku z polityką. To tyle. Nie chcesz, nie czytaj. A na koniec, ta informacyjność MM, wygląda tak, jeśli jest sukces to się trąbi w gazecie, jak jest coś mało wygodne to się wiesza w UM i później bębni, że była informacja.
Prawo MK to wydawanie gazety ( powtarzam za swoje !!!! ) , Twoje prawo wyrzucić do śmietnika. Na tym polega wolność , stwierdzasz, że CM wchodzi w Twój obszar wolności , to go usuwasz. Podobnie możesz zrobić z MM, problem w tym, że MM finansujesz Ty , ja i wielu innych. Skoro za to płacę to wymagam rzetelności , uczciwości i obiektywizmu.
A skoro już się powołujesz na jedyną słuszną linię , to spróbuj wypowiedzieć swoje zdanie na stronie gminy....
-
Gość: ., *.tktelekom.pl
2012/07/05 11:36:11
naturat.Ty sam nie wiesz co piszesz.Małgorzata Kaptur sama finansuje gazetę?W to nie uwierzą nawet dzieci Zdaję sobie sprawę ,że jako tuba propagandowa opozycji nie mogłeś inaczej zareagować.Tylko nie zaprzeczaj ,bo wystarczy przeczytać co wypisujesz na blogach.
-
Gość: the naturat, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
2012/07/05 12:25:14
Nie jestem tubą , niczyją. Finansuje w części wraz i kilkunastoma osobami, kolejny raz dodam z własnych środków.
Masz inne informacje kto to finansuje, podaj . Śmiało.
Odwołam się do Dnia Dziecka na Orliku, zorganizowanego przez grupę mieszkańców, w tym również Panią Małgosię, może mi podasz jak to zostało sfinansowane ? Bo znowu się rozczarujesz , z własnych prywatnych środków ..... i z własnej nieprzymuszonej woli.
Wiem, że w dzisiejszym zmaterializowanym świecie trudno w to uwierzyć, ale taka właśnie jest prawda.
Masz wiedzę kto to finansował , podziel się.

-
Gość: ., *.tktelekom.pl
2012/07/05 12:34:31
No widzisz, teraz to rozumiem.nie finansuje tego sama tylko z innymi osobami.Przedtem napisałeś,że robi to sama.
-
2012/07/05 12:49:22
tk. telekom. Ostrzegam. komenty nie związane z tematem notki będą kasowane
-
Gość: Pela, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
2012/07/10 17:49:20
Panie Łukaszu ...Pan jest "internetowy"? Ma Pan smartfona?? -super ! ja też mam i tez z dostepem do internetu...Panie Łukaszu -a kto dziś z osób czynnych zawodowo nie ma smartfona? ba! a czy jest jakiś gimnazjalista , który nie ma? Z przykrością myślę , że napisał Pan ten artykuł głównie po to , by się pochwalic: "zobaczcie mam smartfona!"-przecież odpowiedz Pan otrzymał ...czy spodziewał się Pan innej?

-
Gość: Pela, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
2012/07/10 17:51:48
i ja nie jestem wcale" przeciwko Panu", ale jakie pytanie taka odpowiedz....
-
2012/07/10 22:04:34
Z tym smartfonem to był oczywiście żart. Było to nawiązanie do pewnych wcześniejszych sytuacji, które miały miejsce na sesji. Jednak mógł jest zakumać ktoś, kto jest zawsze na sesji rm i ma choć minimalne poczucie humoru. Pytania były proste i jasne jak drut. Sądzę, że orangutan nie miałby problemu z odpowiedzią. Burmistrz Zofia Springer, niestety, miała.
-
Gość: , *.neoplus.adsl.tpnet.pl
2012/07/11 22:23:47
Łukasz czytuje ten blog czasami coś napisze.ale też czytam to co pisze Pani Kaptur i mam jedno pytanie-jeśli jest tak żle to dlaczego do tej pory nie było wniosku o odwołanie Pani Burmistrz,a może boicie sie w opozycji że razem z odwołaniem Burmistrza poległa by cała rada i lepiej marudzić niż stracić comiesięczną gaże ponad 1000zł.bo przecież dieta radnego to nie wszystko co pobieracie.Pozdrawiam i czekam na nowe wybory.
-
Gość: Bil, *.play-internet.pl
2012/07/11 22:33:42
A ja myślę że ta lekceważąca odpowiedź, jest wynikiem jej flustracji. W końcu ma pewnie kobieta lustro w domu, i zdarza się jej w nie spojrzeć, a wtedy ; czy po takim widoku można jeszcze mieć dobry humor ?
-
2012/07/11 22:51:05
A co ma odwołanie burmistrza z odpowiedzią na zadane pytanie?
-
Gość: ., *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
2012/07/12 07:18:24
Odpowiedz burmistrza na pytanie Łukasza K.była całkowicie logiczna,a nie lekceważąca.Urząd nie musi prowadzić statystyk takiej działalności.Co do pracy asystenta to ten na pewno robi swoje i podlega weryfikacji burmistrza.Możecie się napinać ile chcecie,i nic nie poradzicie.Jeżeli chodzi o styl pisma to ty chyba nigdy nie czytałeś pism urzędowych lub wiedziałeś jak wyglądają i wiedziałeś jak się przyczepić.Ale przecież trzeba coś pisać aby przypodobać się pewnym ludziom.Bil -sam spójrz w lustro i zobacz czy nie ujrzysz kreta.
-
Gość: Urzędnik, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
2012/07/12 09:35:49
Chwila, moment.
Zależność służbowa wygląda tak . Podatnik > urzędnik ( burmistrz ) > asystent.
Logiczne jest, że podatnik jako pracodawca ma prawo pytać podwładnego o ocenę pracy pracownika niższego szczebla, koniec końców za to burmistrz ma pobiera kasę.
Po takiej odpowiedzi normalny pracodawca dziękuję podwładnemu i wywala na zbity pysk.
Odpowiedź może i jest normalna, ale nie wykazuje dobrej woli ze strony burmistrza i ewidentnie widać , że burmistrz nie chce udzielić rzetelnej informacji.
To jest podobna kwestia jak z zapytaniami i interpelacjami radnych.
Jest grupa radnych, tzw. olimpijczyków, zero aktywności, zero zapytań, zero innych działań.
Jest pewna subtelna różnica , skoro kadencja radnego kosztuje Nas > 50 tys. złotych, to człowiek , który pełni taką funkcję i złoży dajmy na to 2 zapytania jest jednak sporym luksusem ( 25 tys. za zapytanie ) . I tutaj jest pies pogrzebany, większość urzędników nie jest w stanie lub nie chce zrozumieć, że pełni rolę służebną wobec mieszkańców ( czytaj chlebodawców ) . I tak jak przyjdzie klient do urzędu i będzie zadawał setki pytań, na końcu poprosi o kopię dokumentów w zółtej teczce w zielone kwiaty , to urzędnik ma obowiązek taką prośbę wypełnić. Proste ? Urzędnik to praca jak każda inna, z jednym wyjątkiem, nie mają w niej zastosowania prawa normalnej gospodarki rynkowej, co wpłynęło na całkowite wynaturzenie sposobu wykonywanej pracy.
Wyobraźmy sobie proste rozwiązanie . Cennik usług (każda sprawa odpowiednią kwotę jako dostaje urząd z budżetu ) . Każdy podatnik może załatwić swoje sprawy w dowolnie wybranym urzędzie ( Mosina, Katowice, Pcim, Suwałki , czy gdzie tam zechce ). Gdzie załatwia ? Tam gdzie jest najlepiej obsłużony ? Gdzie idą pieniądze ? Tam gdzie pracują najlepsi fachowcy ? Kogo chce zatrudnić każdy urząd ? Najlepszych fachowców ?
Wynik ? Podniesienie standardu usług, wzrost wynagrodzeń w budżetówce kosztem zmniejszenia etatów( zwyczajnie nie jest rentowny w Mosinie , to się zamyka i dofinansowuje referat w Puszczykowie ). Utopia, nie ma co się łudzić, od koryta nie dadzą się oderwać.
I to właśnie wyszło w tym piśmie . Niby grzecznie, kulturalnie , ale treść pokazuje " ja tu rządzę , a Wy? , do roboty " .
-
2012/07/12 10:31:24
@ip-93-154-158-68.multi.internet.cyfrowypolsat.pl . Mówiłem ci już jak było z pytaniami a tego asystencinę. pytałem pani burmistrz ile sprostowań i gdzie napisał ile udzielił odpowiedzi prasie w imieniu gminy, ile wywiadów itd, na końcu p[powiedziałem, że chodzi o takie statystyki jego działań. Po tym jak na sesji przeczytałem odpowiedź, z której spłodzeniem oświecona burmistrzowa czekała dwa miesiące, zwróciłem się do niej o to, aby asystent jej przedłożył takie zestawienie burmistrzowi a ta radnym. AS prowadzi chyba archiwum korespondencji ? Ponadto, sprostowania do prasy wysyła się korespondencyjnie. Urząd jest zobowiązany prowadzić znormalizowaną i wynikającą z przepisów obsługę kancelaryjną pism wychodzących z urzędu w danej sprawie. No jest tak czy nie? Gmina zbiera wycinki prasowe w których coś jest napisane o mosinie. Nigdzie nie natrafiłem na wypowiedź ASA. SKORO BURMISTRZ ZAJĘŁO NAPISANIE KILKU ZDAŃ DWA MIESIĄCE, TO JA MAM POWAŻNE WĄTPLIWOŚCI, CO DO JEJ ZDOLNOŚCI INTELEKTUALNYCH. W ZWIĄZKU Z POWYŻSZYM NIE DZIWIĘ SIĘ NIEKTÓRYM JEJ DECYZJOM. W MOJEJ OCENIE PANI BURMISTRZ STALA SIĘ MARIONETKĄ I ZAKŁADNIKIEM SWOICH PODWŁADNYCH, KTÓRZY ROBIĄ Z NIĄ CO CHCĄ.
-
2012/07/12 23:43:45
A czy Ty uważasz, że burmistrz jest na każdą Twoją zachciankę? Tzn. nie ma nic innego (lepszego, pilniejszego, ważniejszego) do roboty, tylko odpowiadanie w trybie odwrotnym na wszelakie zapytania które zrodzą się w umysłach radnych? Z tego co wiem, praca burmistrza polega głównie trochę na czymś innym, a przy okazji niejako, w ramach współpracy z radą ma obowiązek udzielania takowych informacji. Ale nie jest to celem samym w sobie stanowiska burmistrza. Ergo jeśli informacja ta jest (bo musi być co wynika z przepisów obługi pism, co zresztą sam zaznaczyłeś) archiwizowana, nie prosciej i szybciej samemu sprawdzic? Czyżby zdolności intelektualne lub niesamowite zapracowanie nie pozwalały na tak wielki wysiłek?
PS. I wyłącz ten CapsLock. Wielkie litery nie podniosą wartości merytorycznej wpisu. Tak prosto to nie działa.
-
2012/07/12 23:55:03
I ogólnie to The Naturat: CM a nie FMP nie są wydawane za pieniądze wydających. Są sponsorowane pośrednio przez zamieszczane tam reklamy. Przez to FMP wyglądają jak słup ogłoszeniowy. Tutaj CM narazie wygrywa, bo jest bardziej stonowany i wyglądem przypomina normalną gazetę. Nad treścia nie będę się roztrząsał, bo to to samo co FMP tylko w innej oprawie. No chyba, że zaraz mi powiesz że reklamy w tych tytułach są darmnowe (a nie są bo miałem oferty zamieszczania w nich reklam). I tak przy okazji, wysyłanie takich ofert emailem bez zgody odbiorcy na ich otrzymywanie jest przestepstwem.
Co do Merkuriusza to zgodze się, że jest wydawany za nasze (czytaj podatników) pieniadze. I w tym zaresie wolałem starą formułę, gdzie MM miał być wydawany za pieniadze z reklam. Nie zgodze sie, że MM jest tylko i wyłącznie tubą nagłaśniającą sukcesy burmistrz. Żadna z pozostałych gazet nie publikuje ogłoszeń rady, harmonogramów imprez, wywozu śmieci czy temu podobnych przydatnych informacji dla mieszkańców. Więc jednak ma inną funkcję poza opisywaną przez Ciebie.
-
2012/07/13 09:37:15
Poczytaj statut gminy w zakresie odpowiedzi udzielanych przez burmistrza radnym, którzy je zadają kolego biznesmenie. Poza tym, skoro zadaję konkretne pytanie na sesji, burmistrz zapewnia mnie, że w ciągu dwóch tygodni otrzymam odpowiedź na piśmie, to to jest dla mnie jasne. czekam dwa tygodnie. Jeśli po miesiącu, mimo zapewnień burmistrza tych odpowiedzi, na wszak proste pytania odpowiedzi nie ma, to znowu zadaję takie same i proszę o odpowiedź. No i skoro burmistrz znów mnie zapewnia, że za dwa tygodnie otrzymam odpowiedź, to oczywiście czekam. Ale jeśli po dwóch miesiącach od zadania pytania otrzymuję taką odpowiedź, to coś jest nie tak. Jak określiłbyś biznesmenie takie postępowanie burmistrza wobec obywatela- radnego?
Jak ty byś zareagował, gdybyś domagał się od instytucji, zaznaczam, nie burmistrza gminy Mosina, o ważną informację i byłbyś potraktowany przez nią tak jak ja przez burmistrza Zofię Springer?
-
Gość: ., *.tktelekom.pl
2012/07/13 10:30:42
Jeżeli tak bardzo zależy ci na odpowiedzi na zadane pytanie to dlaczego nie udasz się do asystenta ,który ma swe biuro w UM.?Wydaje mi się,że bardziej niż na odpowiedzi zależy ci na dokopaniu burmistrzowi.[burmistrzowa to żona burmistrza-ale dla niektórych z was to nie ma znaczenia]Jeżeli nie zadawala cię odpowiedz b.to jest inna droga zdobycia tejże informacji.Ciekawe, dlaczego tylko ty masz rację,a każdy inny zasługuje tylko na połajanki?Oczywiście ten ,kto nie ma takiego zdania jak ty.
-
2012/07/13 11:16:13
Kwestia udzielenia odpowiedzi nie jest w ogóle związana z jakąkolwiek racją. Nie wiem o czym mówisz? Ale Faktycznie dzięki za podpowiedź. Zaraz piszę do asystenta.
-
2012/07/13 11:46:37
Kolego Kasprowicz, można to tłumaczyć na wiele sposobów, zgodnych z własnym światopoglądem. Ty to tłumaczysz wątpliwościami co do zdolności intelektualnych p.burmistrz, ja zwykłą grą polityczną zarówno z Twojej i p.burmistrz strony. Inna kwestia że zapytanie to jest ewidentną pierdołą i jak już zauważył tktelekom chęcią "dokopania" burmistrz. Jeśli by Cię realnie interesowała taka odpowiedź, to udałbyś się do owego asystenta i spytał. Ale rozumiem że to sprawa wagi "państwowej" i należy dociekać o to na samej górze (pomijam proces zatrudniania i stanowisko owego asystenta, bo to całkiem inna sprawa). Trochę to przypomina pytanie do Premiera, dlaczego w Mosinie w publicznym szalecie kupuje się wyjątkowo niemiły w dotyku papier toaletowy.
Co do ostatniego zdania jak ja bym się czuł, to mogę powiedzieć że poza polityką, jest wyższa kultura stosunków międzyludzkich (z obu stron!).
-
2012/07/13 11:57:53
Wysłałem pytania do pana asystenta. Przebywa na zasłużonym urlopie. Wkrótce poznamy odpowiedzi na te pytania. No chyba, ze pan Asystent, odpowie podobnie do pani burmistrz. Jeśli tak, to co powiesz na to panie biznesmenie? Odpowiedzi i pytania wrzucę na bloga
-
Gość: the naturat, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
2012/07/14 08:53:01
Kwestie finansowania odnosiły się do CM. Na temat FMP się nie wypowiadam.
W moim odczuciu jest dość znaczna różnica między CM a FMP, CM jest w zdecydowanie bardziej wszechstronny, a większość artykułów pisana jest językiem, który ciężko uświadczyć w FMP.
W MM rzeczywiście jest pewna ilość informacji, ale dominują peany.
Mnie osobiście cieszy biznesie, że mimo różnicy poglądów jasno i kulturalnie prowadzisz dyskusję.
Co do samego asystenta to ja to widzę tak jak kwestie odprawy emerytalnej.
Jest proste pytanie w obu sprawach. Władza sama działa tak jakby miała coś na sumieniu, robiąc z informacji w gruncie rzeczy mało istotnych sprawy wagi państwowej.
Gdyby burka była subtelnie cwana , to odpowiedziałaby na w/w pismo , konkretnie, spraw takich 5 , sprostowań 3, itd. itd. Wtedy Łukasz musiałby to przyjąć z pokorą.
I tu myślę również się zgodzisz.
Jeśli rzeczywiście zajmujesz się biznesem, to wyobraź sobie taką sytuację.
Pan/i Y jest dyrektorem pewnego departamentu Twojej firmy. Ponieważ zwiększyła zatrudnienie wydajesz polecenie opracowania raportu n/t pracy na danym stanowisku.
W odpowiedzi dyr. którego( ą ) zatrudniasz odpowiada.... zatrudnienie i ocena pracy leży w gestiach bezpośredniego przełożonego ( czyt. dyrektora ) . I co ty na to jako osoba łożąca finanse na to stanowisko ?
Podsumowując ( pomijając sposób zatrudnienia ) sprawa jest mało istotna.
Jedyne co można poddać pod wątpliwość, to czy jest rzeczywiście potrzeba finansowania takiego stanowiska???

pozdrawiam
-
Gość: Astral, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
2012/07/17 23:26:30
Jestem ciekaw czy AS medialny zarząda sprostowania od Gazeta Pl która w artykule z dnia 17 07
poznan.gazeta,pl/poznan/1,3607,12140183,Burmistrz_Mosina_chce_62_tys_zł_odprawy.html podaje "nieprawdziwe"informacje dot.komisarza który w okresie wygaszonego mandatu p burmistrz zarządzał gminą Mosina.
Moim zdaniem gazeta napisała prawdę ponieważ p Nowacki był powołany przez premiera na komisarza i w tym przypadku p.Nowacki czyli komisarz Nowacki pełnił funkcję burmistrza.Nie był to jednak zarząd komisaryczny,
-
Gość: Ciekawy, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
2012/07/18 09:42:30
hm, ciekawe jak as sprostuje nieprawdziwą kwotę przeznaczoną na odprawę, bo nie chodzi o 62 tysiące, a 65.525. Ciekawe...
-
Gość: ktoś, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
2012/07/23 15:14:13
Panie Kasprowicz, czytając Pana bloga stwierdzam, że to Pan zachowuje się żenująco. Opozycja też nie powinna przesadzać w swoich działaniach. Jeżeli burmistrz Springer została wybrana w demokratycznym głosowaniu przez większość mieszkańców, to o co chodzi? Pan nie uznaje wyboru mieszkańców Mosiny, tylko piętnuje go na każdym kroku. Nie dziwię się, że burmistrz daje Panu takie, a nie inne odpowiedzi na Pana nie merytoryczne, ale typowo polityczne pytania. Pozdrawiam i zachęcam do refleksji.